Ministerija siūlymą aiškina siekiu plėsti diplomatinį atstovavimą verslo interesams tikslinėse rinkose. Anot ministerijos, Lenkijos svarba Lietuvos transporto sistemos veiklai ir plėtrai vis didėja ir reikia pagerinti atstovavimą Lietuvai įgyvendinant bendrus europinės reikšmės transporto infrastruktūros projektus (ypač „Rail Baltica“, „Via Baltica“, „Via Carpatia“, Baltijos funkcinį oro erdvės bloką).
„Šiuo metu Lenkija yra prioritetinė keleivių ir krovinių vežimo į Vakarų Europos šalis kryptis, taip pat ir valstybė, su kuria ateityje tikslinga kurti bendrus infrastruktūros tinklus, koordinuoti veiksmus dėl didesnių tranzitinių krovinių kiekių pritraukimo iš Azijos (ypač Kinijos), Šiaurės Europos ir Skandinavijos valstybių plėtojant „Vienos juostos, vieno kelio“ iniciatyvą“, – teigia Susisiekimo ministerija.
Tikimasi, kad dėl naujo Lietuvos atstovo Lenkijoje būtų prielaidos ne tik Lietuvos transporto, bet ir kitų ekonomikos sektorių plėtrai.
Tuo metu transporto atašė pareigybė Rusijoje esą nėra būtina, ši pareigybė tuščia nuo 2017 metų pradžios.
„Nuo to laiko visus iškilusius aktualius transporto srities klausimus sėkmingai sprendžia kiti Lietuvos Respublikos ambasados Rusijos Federacijoje diplomatai, todėl Lietuvos ir Rusijos dvišalio bendradarbiavimo transporto srityje koordinavimo ir atstovavimo trūkumo nejaučiama“, – teigia Susisiekimo ministerija.