„Skubiai tiriame klientų duomenų vagystę iš mūsų tinklalapio ir mobiliosios programėlės. Tarp pagrobtų duomenų nėra (klientų) kelionių ar pasų duomenų“, – sakoma kompanijos pranešime.
„Buvo pagrobti asmeniniai ir finansiniai klientų, dariusių užsakymus mūsų tinklalapyje ir programėlėje, duomenys“, – priduriama jame.
„Įsilaužimas jau išspręstas, ir mūsų tinklalapis veikia įprastai. Pranešėme policijai ir atitinkamiems pareigūnams“, – nurodė BA.
„Labai apgailestaujame dėl nesklandumų, kuriuos sukėlė ši nusikalstama veika“, – teigė kompanija.
BA teigimu, įsilaužimas vyko nuo rugpjūčio 21-osios vakaro iki rugsėjo 5-osios vakaro.
Pagrobti apie 380 tūkst. mokėjimo kortelių duomenys.
BA patarė visiems, manantiems, kad jų duomenys galėjo būti pagrobti, susisiekti su savo banku ir vykdyti jo rekomendacijas.
Kas dėl kompensacijų, BA nurodė, kad „bus susisiekta su klientais, o kiekvienas atvejis bus nagrinėjamas individualiai“.
Pasak kompanijos, lėktuvų bilietus įsigiję klientai turėtų kaip įprasta registruotis skrydžiams internetu, nes problema jau išspręsta.