39 aukos, kurių jauniausios buvo 15 metų berniukai, užduso konteineryje, kuomet buvo vežami į Didžiąją Britaniją, kur tikėjosi pradėti naują gyvenimą.
Negyvų migrantų palaikai buvo rasti sandariame šaldytuve netoli Londono esančiame uoste 2019 metų spalį.
Ši šalį sukrėtusi byla atskleidė, ką yra pasirengę išgyventi migrantai, kad pasiektų Britaniją, taip pat į dienos šviesą iškėlė nusikalstamų gaujų būdus pasinaudoti šių žmonių neviltimi.
Londono centrinis baudžiamasis teismas tinklo vadeivas Ronaną Hughesą ir Gheorghe Nicą, pripažintus kaltais dėl 39 žmonių netyčinio nužudymo, nuteisė kalėti atitinkamai 20 ir 27 metus.
Sunkvežimių vairuotojai Maurice'as Robinsonas (Morisas Robinsonas) ir Eamonnas Harrisonas taip pat buvo sulaukė atitinkamai 13 ir 18 metų laisvės atėmimo bausmių.
Teisėjas Nigelas Sweeney teisme pareiškė, kad gaujos veikla buvo „sudėtinga, ilgalaikė ir pelninga, siekiant per [Lamanšo] sąsiaurį neteisėtai nugabenti daug vietnamiečių migrantų“.
Jis sakė kaltinamiesiems, kad jie turės atlikti mažiausiai du trečdalius savo bausmės vietoje įprastos pusės.
Iš Šiaurės Airijos Kreigavono kilęs M. Robinsonas rado kūnus perėmęs konteinerį, perplukdytą per Lamanšo sąsiaurį.
Jis pripažino kaltę dėl 39 žmonių netyčinio nužudymo kartu su 41 metų pervežimo vadovu R. Hughesu, gyvenančiu Armos mieste Šiaurės Airijoje.
E. Harrisonas iš Dauno apygardos Šiaurės Airijoje ir Rumunijos pilietis G. Nica, gyvenantis į rytus nuo Londono esančiame Bazildone, neigė savo kaltę, bet buvo pripažinti kaltais dėl netyčinio nužudymo po 10 savaičių trukusio bylos nagrinėjimo, pasibaigusio praeitais metais.
E. Harrisonas per teismą tvirtino nieko nežinojęs, kad migrantai buvo įlaipinti į sunkvežimį, kurį jis nuvairavo į Zebriugės miestą Belgijoje, kur mašina buvo pakrauta į keltą, išplaukusį į Britaniją.