Keleivis nedelsdamas apie tai informavo keleivių salono įgulą. Jis atkreipė dėmesį, kad pats skristi nebijo, tačiau jo partneris apie tai sužinojęs sunerimo, todėl jis nusprendė perspėti skrydžio palydovą.
Oro linijų personalas patikino keleivį, kad, saugumo prasme, su lėktuvo sparnu viskas yra gerai, tačiau jo nerimą kurstė ir tai, kad visai neseniai oro linijų „Alaska Airlines“ lėktuvas skrydžio metu pametė avarinio išėjimo durų dangtį ir dalį fiuzeliažo.
Oro linijų atstovas nurodė, kad skrydis buvo atšauktas, siekiant „suteikti mūsų komandai pakankamai laiko atlikti papildomus prevencinius inžinerinius patikrinimus“, tokiu būdu užtikrinant klientų ir įgulos saugumą.
Bendrovės „Airbus“ vyriausiasis sparnų inžinierius Neilas Firthas patvirtinto, kad trūkstami varžtai įtakos sparno struktūriniam vientisumui ar gebėjimui pakelti apkrovą neturėjo.
Šis incidentas pabrėžia, kaip svarbu užtikrinti, kad aviacijos pramonėje net iš pažiūros neesminių dalykų atžvilgiu būtų taikomos griežtos saugos priemonės.