Garso įrašo stenograma rodo, kad pokalbis vyko įprastu režimu, ekipažas apie kokius nors lėktuvo sutrikimus nepranešė, rašo gazeta.ru.
Kai lainerio pilotas paklausė apie oro sąlygas, dispečeris įspėjo ekipažą dėl stipraus vėjo, šešių kilometrų matomumo, liūties ir stiprios turbulencijos.
Į piloto klausimą „Ar yra įspėjimų dėl kokių nors vėjo poslinkių?“ vienas iš dispečerių atsako „Nėra“. Kai pilotas praneša, kad pradeda leistis, dispečeris nurodo, kad vėjo gūsių stiprumas siekia 14 – 18 m/s, o matumas - šešis kilometrus. Oro uostas pažymi, kad meteorologinė tarnyba apie vėjo krypties pokyčius ant tūpimo tako nepranešė.
Po šito lėktuvas nusileidžia iki 600 m aukščio. Pokalbio gale pilotas praneša, kad darys antrą ratą. „Darau ratą, „Sky Dubai 981“, - nurodo pilotas. Paskutiniai jo žodžiai garso įraše – „iki iki“, skelbia tvrain.ru.
Po šito dispečeris pateikia pilotui kelis nurodymus dėl antro bandymo nutupdyti lėktuvą ir šioje vietoje garso įrašas baigiasi.
Agentūra pažymi, kad šio įrašo nereikėtų laikyti autentišku, „nes jis paimtas ne iš objektyvios kontrolės priemonių, jame nėra laiko nuorodų ir jis ne visiškai apima tą periodą, kai sudužęs laineris palaikė ryšį su Rostovo dispečeriais“. Taigi atlikti pilnavertiškos šio įrašo analizės negalima.
Tyrėjai aiškinasi „Flydubai“ lainerio sudužimo Rusijoje aplinkybes
Rusijos pietiniame regione tyrėjai sekmadienį ėmėsi tirti, kodėl įvyko oro bendrovės „Flydubai“ keleivinio lainerio katastrofa, nusinešusi visų 62 jame buvusių žmonių gyvybes, gelbėtojams baigus operaciją nelaimės vietoje.
Tyrėjai patvirtino, kad per katastrofą žuvo visi 55 keleiviai ir septyni įgulos nariai. Aukos buvo devynių šalių piliečiai; iš jų 45 buvo Rusijos piliečiai.
Pareigūnai pradėjo baudžiamąjį tyrimą, mėgindami išsiaiškinti, ar katastrofą nulėmė pilotų klaida, techninis gedimas, ar blogi orai.
Susisiekimo ministras Maksimas Sokolovas sekmadienį sakė, kad gelbėjimo tarnybos baigė paieškų ir gelbėjimo operaciją 6 val. Grinvičo (8 val. Lietuvos) laiku avarijos vietoje, kur lėktuvo nuolaužos buvo pažirusios didelėje teritorijoje.
Tyrėjai tikriausiai dar visą sekmadienį dirbs įvykio vietoje, rinkdami įrodymus, nurodė M.Sokolovas.
Į Rostovą prie Dono taip pat atvyko Dubajaus valstybinės pigių skrydžių bendrovės „Flydubai“, kuri yra Jungtinių Arabų Emyratų oro vežėjų flagmanės „Emirates Airlines“ antrinė įmonė, atstovai.
Rusijos valstybinė televizija parodė apsaugos kamerų vaizdo įrašą, kuriame matoma, kaip laineris nosimi įsirėžia į žemę ir sprogsta, nors jo autentiškumas nebuvo patvirtintas.
Katastrofa įvyko tuo metu, kai galiojo perspėjimas dėl smarkaus vėjo. Tuo metu taip pat smarkiai lijo.
Šaltiniai sakė Rusijos naujienų agentūroms, kad abi „Boeing“ juodosios dėžės, kuriose tikriausiai išliko įrašyti svarbūs skrydžio duomenys, buvo išgabentos tirti į Maskvą.
Pareigūnai taip pat sakė pradedantys surinktų palaikų ir jų dalių atpažinimą pagal jų artimųjų duotus DNR mėginius.
DELFI primena, kad oro linijų bendrovės „FlyDubai“ lėktuvas, skridęs iš Dubajaus, sudužo netoli Rostovo prie Dono oro uosto tūpimo tako kovo 19 dieną 3 val. 42 min. Maskvos (2 val. 42 min. Lietuvos) laiku. Visi juo skridę 55 keleiviai ir septyni įgulos nariai žuvo.
Kiek anksčiau „FlyDubai“ generalinis direktorius Ghaithas al Ghaithas pranešė, kad sudužusio lėktuvo pilotas jokio nelaimės signalo nesiuntė.