Beveik dvejus metus dėl kilusių sunkumų statybų sferoje ir nepalankios situacijos darbo rinkoje 5,25 mlrd. JAV dolerių vertės projektas vėlavo dvejus metus. Nuo šiol kanalu naudotis galės ir tokie modernieji stambieji laivai, kaip kad oficialiai sekmadienį pirmasis kanalą kirsiantis Kinijos 48,2 metrų pločio ir 300 metrų ilgio krovininis laivas.

Iškilmėse dalyvaus 30 tūkst. asmenų ir aštuonių užsienio valstybių pareigūnai. "Tai įrodo, kad praplatintas Panamos kanalas tampa rimtu objektu ne tik vietos komercinėje laivyboje, bet ir tarptautiniu mastu, - kalbėjo Panamos kanalą prižiūrinčios institucijos planavimo ir komercinės plėtros padaliniui vadovaujantis Oskaras Bazanas (Oscar Bazan). - Kanalas tampa mūsų laimingąja korta. Klientams palanku sutaupyti ne tik laiko, bet ir pinigų, nes kanalas tampa atstumą sutrumpinančiu maršrutu".

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)