Jo teigimu, amerikiečių orlaiviai reguliariai vykdo žvalgybą, tuo pačiu stebėdami ir Krymo tilto statybas. „Akivaizdu, kad pagrindinė užduotis – operatyvus Pietų karinės apygardos pajėgų ir jų grupavimo pokyčių nustatymas. Neatmetu galimybės, kad užsienio žvalgybą domina ir Krymo tilto statybų tempai“, - teigė V. Sevostjanovas.
„Global Hawk“ ir RS-135 pakyla į žvalgybą iš NATO aviacijos bazės Sicilijoje, o P-8A – iš Graikijoje esančios bazės. Pagrindiniai skrydžių maršrutai driekiasi palei Juodosios jūros pakrantę nuo vakarinės Krymo pusiasalio dalies iki pat Sočio.“ – tęsė jis.
Rusijos karinės pajėgos nenustatė amerikiečių orlaivių, kuriuos skrydžių metu lydi rusų naikintuvai, vykdytų sienos pažeidimų. „2017 m. įvykdyta per 100 mūsų lėktuvu skrydžių. 70 proc. iš jų buvo skirti bepiločiams orlaiviams palydėti.“ – konstatavo V. Sevostjanovas.
Jis vienareikšmiškai atmetė galimybę, kad žvalgybinėse užduotyse šalia Rusijos sienų dalyvauja ukrainiečiai. „Tokių skrydžių nevykdoma vien todėl, kad ukrainiečių lakūnams paprasčiausiai nėra kuo skraidyti.“ – patikino jis.
Tiltas virš Kerčės sąsiaurio sujungs Krymą su Krasnodaro sritimi. Jis taps ilgiausiu tiltu Rusijoje – jo ilgis sieks 19 kilometrų. Šio objekto atidarymas planuojamas 2018 m. gruodžio mėn.