Anot skrydžių bendrovės atstovų, bėdų kilo dėl Tailando oro uosto antžeminės tarnybos darbuotojų nekompetencijos. Keleiviai buvo perkelti į kitus reisus. Laukiantys, kada galės grįžti namo, buvo aprūpinti maistu ir gėrimais. Taip pat jie buvo apgyvendinti viešbutyje, rašo „The Moscow Times“.

Be to, Maskvoje įstrigo 400 „Aeroflot“ keleivių, norėjusių skristi į Turkiją. Juos du kartus bandyta nuskraidinti į Antaliją. Pirmasis lėktuvas skubiai grąžintas į pakilimo oro uostą dėl užsiliepsnojusio variklio. Antrasis lėktuvas taip pat, kaip paaiškėjo, buvo niekam tikęs: jį pusantros valandos bandė pataisyti, neišleidę žmonių iš salono, bet pastangos norimų rezultatų nedavė, rašo „Shot“. Galiausiai keleiviams po aštuonių valandų visgi pavyko pirmadienio rytą pakilti skrydžiui į Turkiją. Kaip kompensacija jiems buvo išdalinta kuponų po 600 rublių.

Kaip teigia „Novaja Gazeta. Europa“, skrydžių bendrovės lėktuvai pradėjo dvigubai dažniau gesti ir skrydžio metu. Nuo 2023 metų sausio iki rugpjūčio buvo užfiksuota daugiau nei 120 tokių atvejų, kai per tą patį laikotarpį paskutinius penkerius metus tokių incidentų būta 55.

Dažniausiai lėktuvams genda varikliai (30 proc. atvejų) ir važiuoklės (25 proc. atvejų). Taip pat kyla bėdų dėl stabdžių, sklendžių, kondicionavimo sistemos ir priekinio stiklo (po 3–6 proc. atvejų kiekvienai iš čia išvardytų problemų.

Iš 817 užsienietiškų lėktuvų, kuriuos 2022 metų balandį turėjo Rusijos skrydžių bendrovės, mažiausiai 72 (9 proc.) jau patyrė mažiausiai vieną techninį gedimą, kuriuos sprendė nesertifikuoti servisai, naudodami neaiškios kilmės atsargines dalis. Vienas iš atsarginių dalių šaltinių – vadinamoji lėktuvų kanibalizacija. 2023 metų vasarį atsarginėms dalims buvo išrinkta 25–30 proc. lėktuvų parko.

Nuo 2022 metų pavasario skrydžių bendrovės reikalauja, kad personalas į skrydžių žurnalus technikos defektų neįrašytų, o tai reiškia, kad neretai lėktuvai skraido turėdami techninių problemų, rašė „Projekt“. Taip pat buvo skelbta, kad „ Aeroflot“ pilotai pradėjo paprasčiausiai atjungti sugedusius stabdžius, nes paprasčiausiai nėra kuo juos pakeisti.

Po to, kai Rusija pradėjo didelio masto karą Ukrainoje, Europos Sąjunga, Jungtinės Valstijos ir Jungtinė Karalystė savo oro erdvę Rusijos lėktuvams uždarė. Didžiausios Rusijos skrydžių bendrovės ir jų vadovai atsidūrė sankcijų sąrašuose. 2022 metų kovo pradžioje „Boeing“ ir „Airbus“ gamintojai liovėsi teikti atsargines dalis, techninį aptarnavimą ir paramą rusų skrydžių bendrovėms. Taip pat dėl ribojimų teko nutraukti lizingo sutartis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)
Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės