Rusijos projekto VChK-OGPU duomenimis, vienas iš variklių užsidegė ir sugedo ruošiantis kilti, o kiti trys sudegė gaisro metu. Bombonešiui padaryta didelė žala, visi modeliai su tokiais varikliais laikinai nebeskraidys.
Pažymima, kad kalbama apie TU-160M, kurio skrydžio numeris 801. „Vasario 22 d. V. Putinas skrido būtent šiuo lėktuvu ir liko gyvas tik dėl trumpos skrydžio trukmės“, – rašoma pranešime.
Pasak projekto žurnalistų, gaisras ir pirmojo variklio sprogimas įvyko dėl sugedusios variklio turbinos gedimo. Avarijos metu variklis po kapitalinio remonto veikė apie 50 valandų.
V. Putino skrydis lėktuvu Tu-160M: kas žinoma
Primename, kad vasario 22 d. Kremliaus vadovas Tatarstane atliko pusvalandžio trukmės skrydį modernizuotu strateginiu bombonešiu Tu-160M.
Po skrydžio V. Putinas žurnalistams sakė, kad tai „patikimas“ ir modernizuotas orlaivis, kuris galėtų būti priimtas į Rusijos karines oro pajėgas.
Taip pat pranešta apie jo vizitą Kazanės lėktuvų gamykloje, kur jam buvo pristatyti keturi Tu-160M, iš kurių du yra nauji.