Leidinys nurodo, kad JAV „aktyviai tobulina naujus povandeninių laivų aptikimo metodus“, – leidinį cituoja „Deutsche Welle“.
Žurnalo duomenimis, povandeniniuose laivuose tarnaujantys karininkai iš Severomorsko nubraižė amerikiečių žvalgybinio lėktuvo „Orion“ (originale jis – greičiausiai, klaidingai – pavadintas laivu) skrydžio trajektoriją žemėlapyje, kuriame pavaizduotas Rusijos branduolinių povandeninių laivų išsidėstymas mokymų metu.
„Visi dešimt jo maršruto pasisukimo taškų sutapo su mūsų povandeninių laivų buvimo vietomis“, – pažymi autorius Maksimas Klimovas, toliau darantis išvadą, kad amerikiečių žvalgybinis lėktuvas net neieškojo povandeninių laivų, o skrido tiesiai prie konkretaus taško.
„Orionas“ neklaidžiodamas iškart skrisdavo prie rusų povandeninio laivo, numesdavo plūdurą ir skrisdavo link kito“, – pabrėžiama publikacijoje.
Leidinys taip pat atkreipia dėmesį į tai, kad ketvirtos kartos rusų povandeniniai laivai pagal triukšmingumo lygį ne mažiau nei 10 decibelų atsilieka nuo JAV karinio jūrų laivyno branduolinių povandeninių laivų.
Be to, kaip parodo tyrimai, net kai triukšmingumo lygis sutampa, rusų povandeniniai laivai „Severodvinsk“ ir „Kazan“ pasiekia gerokai mažesnį greitį nei „Virginia“ ir „Seawolf“ tipo amerikiečių povandeniniai laivai
„Tai labai rimtas trūkumas, kurio pasekmių mes iki galo nesuvokiame“, – pabrėžia „Voenno-promyšlennyj kurjer“.