Federaliniai ir vietos valdžios pareigūnai pirmadienį iškėlė prielaidą, jog ta paauglė kinė, kuri kartu su savo klasės drauge tapo vienintelėmis to incidento aukomis, galėjo būti atsitiktinai suvažinėta, kai pirmieji ugniagesių automobiliai atlėkė prie subyrėjusio rūkstančio lainerio.

"Vienas iš mūsų gaisrų gesinimų aparatų galėjo patirti kontaktą su viena iš dviejų mūsų aukų", - ugniagesių komandos vadovė Joanne Hayes-White sakė per spaudos konferenciją, pabrėždama pirmiausiai atvykusių gelbėtojų didvyriškas pastangas.

"Patikinu jus, kas mes tai atidžiai tiriame", - pridūrė ji.

Wang Linjia (dešinėje) ir Ye Mengyuan
Tyrimo išvada, ar ta 16-metė žuvo dėl lėktuvo avarijos, susidūrimo su ugniagesių mašina arba dėl abiejų priežasčių, gali būti paskelbta tik po kelių savaičių.

Vienas ugniagesys šeštadienį pirmasis pranešė savo viršininkui, kad keleivė, kuri gulėjo ant žemės maždaug už 10 metrų nuo sudužusio lėktuvo, netoli avarinės evakuacijos čiuožynės, galėjo būti pervažiuota, kai ugniagesiai baigė gesinti gaisrą ir pradėjo vežti į ligonines nukentėjusiuosius, sakė pareigūnai.

Policija, Federalinio tyrimų biuro (FTB) agentai, koroneris ir kiti pareigūnai buvo informuoti apie šią prielaidą, kai incidento vietoje esantis ugniagesys išsakė susirūpinimą. Pirmųjų penkių prie lėktuvo atvykusių ugniagesių mašinų vairuotojai buvo patikrinti, ar jie nebuvo apsvaigę nuo alkoholio arba narkotikų, tačiau tų tyrimų rezultatai buvo neigiami.

Oro uosto vaizdo kamerų įrašai, kuriuos peržiūrėjo federaliniai tyrėjai, nepadėjo aiškiai atsakyti į šį klausimą, sakė Nacionalinės susisiekimo saugumo tarybos (NTSB) pirmininkė Deborah Hersman.

Atsakomybė ištirti šią versiją ir surinkti įrodymus, ar mergina buvo pervažiuota sunkvežimio ir ar tuomet ji dar buvo gyva, daugiausiai tenka San Matėjo apygardos koroneriui Robertui Foucrault.

R.Fourcrault pirmadienį sakė, kad abi žuvusios kinės paauglės buvo atpažintos pagal pirštų atspaudus. Merginų skrodimas buvo baigtas, o jų palaikai paruošti grąžinti tėvams, kurie, kaip tikimasi, atvyks į San Fransiską pirmadienį.

Kinijos valstybinė žiniasklaida ir "Asiana" nurodė, jog tos paauglės yra Ye Mengyuan ir Wang Linjia, kurios mokėsi Dziangšano vidurinėje mokykloje Kinijos rytinėje pajūrio provincijoje Džedziange.

„Asiana“ vadovas giria pilotų kompetenciją

Tuo tarpu oro bendrovės "Asiana Airlines" vadovas antradienį gynė du pilotus, valdžiusius praeitą savaitgalį San Fransiske sudužusį lainerį, sakydamas, kad jie yra "labai patyrę ir kompetentingi".

Vykdomasis direktorius Yoon Young-Doo (Jun Dongdu), kuris šiuos komentarus išsakė ruošdamasis skristi į Jungtines Valstijas susitikti su transporto saugumo pareigūnais ir nukentėjusiais per tą avariją žmonėmis, taip pat pareiškė žurnalistams Seule: "Jaučiu milžinišką atsakomybę už tuos, kurie buvo paveikti šio sudužimo."

Yoon Young-Doo pridūrė, kad jo bendrovė suintensyvins tūpimo manevrų pratybas savo pilotams.

Pirmadienį antrosios didžiausios Pietų Korėjos oro bendrovės vadovas pasmerkė žiniasklaidos pranešimus, kad tą dvi žmonių gyvybes nusinešusį incidentą galėjo lemti nepakankama pilotų patirtis, sakydamas, jog tokie pareiškimai yra "netoleruotini".

Dėmesys į įgulos patirtį nukrypo, kai "Asiana" paskelbė, jog instruktorius, kuris buvo paskirtas padėti to lainerio pilotui, pats buvo naujokas šiame darbe.

Instruktorius Lee Jung-Minas (Li Čungminas) licenciją mokyti lainerių "Boeing 777" pilotus gavo tik likus mėnesiui iki šeštadienį įvykusios avarijos, tačiau jis buvo patyręs lakūnas, praleidęs ore tūkstančius valandų, nurodė "Asiana".

Jis buvo paskirtas padėti pilotui Lee Kang-Kukui (Lo Kangkukui), kuris pirmąkart tupdė "Boeing 777" San Fransiske.

Dvi paauglės kinės žuvo, o dar daugiau nei 180 žmonių buvo sužeisti, kai iš Seulo atskridęs laineris kliudė apsauginę sienelę tūpimo tako gale ir nevaldomai nuslydo. Nuo smūgio atitrūko lėktuvo uodega, o salone kilo gaisras.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją