Dvi dienas truksiantis Vonsano Tarptautinės draugystės oro festivalis surengtas neseniai renovuotame Kalmos oro uoste, anksčiau buvusiame kariniame aerodrome. Oro uostas buvo atnaujintas siekiant į uostamiestį Vonsaną supantį regioną pritraukti daugiau turistų.
Kad rengs šį festivalį Šiaurės Korėja paskelbė dar prieš rugsėjo 9 dieną įvykdydama penktąjį branduolinį bandymą. Šis bandymas sukėlė tarptautinės bendruomenės pasipiktinimą ir grasinimų laviną, kad šiai ir taip izoliuotai branduolinei šaliai bus pradėtos taikyti naujos sankcijos.
Šou prasidėjo nuo JAV „Hughes MD-500" karinių sraigtasparnių pasirodymo. Juos Šiaurės Korėja įsigijo XX a. devintajame dešimtmetyje iš trečiosios šalies, taip apeidama JAV taikytus eksporto ribojimus.
Iš karto po to akrobatinius sugebėjimus pademonstravo pažangiausias Šiaurės Korėjos oro pajėgų lėktuvas – dar sovietų gamybos reaktyvinis naikintuvas „Mikoyan MiG-29 Fulcrum“, kelis kartus praskridęs miniai virš galvų.
Vėliau pasirodė likusi oro pajėgų dalis, kurią sudarė daugiausia prieštvaninės kinų gamintos sovietinių naikintuvų „MiG-17“, „MiG-19“ ir „MiG-21“ kopijos. Anot ekspertų, Šiaurės Korėjos pilotai tiek mokydamiesi pilotuoti lėktuvą, tiek ir vėliau skraido itin nedaug, todėl jų technika, lyginant su Pietų Korėjos pilotų, žymiai prastesnė.
Dažniausiai Šiaurės Korėjos oro uostai yra saugomi itin akylai, bet festivalio metu į Kalmos aeordromą buvo įleisti keli tūkstančiai vietos žiūrovų, užsienio žiniasklaidos atstovų bei keli šimtai entuziastingai nusiteikusių aviacijos mėgėjų iš 20 skirtingų šalių.