Abu išgyvenusieji – skrydžio palydovai. Jie buvo išgelbėti iš lėktuvo uodegos dalies. Abu yra praradę orientaciją ir ištikti šoko.

32 metų Lee, vienas iš išgyvenusiųjų, stovėjo lėktuvo gale. Jis turėjo padėti keleiviams nusileidimo metu. Po katastrofos jis buvo skubiai nugabentas į ligoninę.

„JEJU AIR“ LĖKTUVO AVARIJA: PAGRINDINIAI FAKTAI

  • Gruodžio 29 d. oro linijų „Jeju Air“ lėktuvas „Boeing 737-800“, kuriuo iš Tailando į Pietų Korėją skrido 181 asmuo, leisdamasis atsitrenkė į atitvarą ir užsiliepsnojo.

  • Per katastrofą žuvo žuvo iš viso 179 žmonės, išgelbėti pavyko vos du asmenis – skrydžio palydovus.

  • Spėjama, kad orlaivio avariją galėjo sukelti paukščiai arba nepalankios oro sąlygos.

  • Tai pirmas aukų pareikalavęs incidentas per 2005 m. įsteigtų oro linijų „Jeju Air“ – vienų iš didžiausių Pietų Korėjoje veikiančių pigių skrydžių bendrovių – istoriją.

Atrodo, Lee yra praradęs orientaciją: užuot kalbėjęs apie sužalojimus, jis nuolatos klausinėja, kas atsitiko ir kodėl jis čia.

Pietų Korėjoje sudužo lėktuvas

Ligoninės personalas mano, kad Lee reakcija rodo psichologinį avarijos poveikį.

„Atrodo, kad jį beveik ištiko panika. Veikiausiai todėl, kad išsigando dėl lėktuvo ir keleivių saugumo“, – pakomentavo vienas iš medikų.

Lee patyrė kairiojo peties lūžį ir galvos traumą, bet sąmonės neprarado.

Antroji išgyvenusioji – tai 25 metų skrydžio palydovė, vardu Kwon. Ji taip pat gydoma ligoninėje. Kwon kol kas irgi neprisimena avarijos, bet kalba apie stiprų galvos, kulkšnies ir pilvo skausmą. Medikai konstatavo plėštinę žaizdą skalpo srityje ir kulkšnies lūžį. Šiuo metu vykdomi tyrimai dėl sužalojimų pilvo srityje.

„Nors gyvybei pavojaus negresia, trauma ir sužalojimai yra labai rimti. Apie avariją jos dar neklausėme“, – nurodė ligoninės atstovas.

Pietų Korėjoje sudužusio lėktuvo keleivių artimieji

Skelbiama, kas vyko paskutinėmis minutėmis

Pietų Korėjos transporto ministerijos ir ugniagesių tarnybos duomenimis, įvykiai paskutinėmis 7C2216 skrydžio minutėmis ir po lėktuvo avarijos klostėsi taip:

8.54 – skrydžių valdymo centro nurodymas leistis ant pirmojo tūpimo tako.

8.57 – skrydžių valdymo centro įspėjimas apie paukštį.

8.59 – lėktuvo pilotas praneša apie susidūrimą su paukščiu, paskelbia pavojų ir nurodo, kad ketina apskristi.

9.00 – lėktuvas pradeda apskridimo manevrą ir prašo leidimo nutūpti ant 19 tako.

9.01 – skrydžių valdymo centro leidimas leistis ant 19 tako.

9.02 – lėktuvas paliečia žemę ir tai įvyksta per 1 200 metrų nuo tūpimo tako pradžios nutolusiame taške (bendras tako ilgis – 2 800 metrai). Skrydžių valdymo tarnyba praneša apie avariją. Į įvykio vietą išvyksta oro uosto priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos komanda.

9.03 – nukrypęs nuo tako orlaivis sudūžta.

9.10 – Transporto ministerija gauna oro uosto administracijos atsiųstą pranešimą apie katastrofą.

9.23 – išgelbstimas vienas žmogus; jis nuvežamas į gydymo įstaigą.

9.38 – uždaromas Muano tarptautinis oro uostas.

9.50 – išgelbstimas dar vienas orlaivio gale buvęs žmogus.

Oro linijų „Jeju Air“ lėktuvas „Boeing 737-800“, kuriuo iš Tailando į Pietų Korėją skrido 181 asmuo, sekmadienį leisdamasis patyrė avariją ir užsiliepsnojo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)