Anot tyrėjų, A. Lubitzas keletą kartų didino lėktuvo greitį, kol galiausiai lėktuvas įsirėžė į kalno šlaitą Prancūzijos Alpėse. Per katastrofą žuvo 150 žmonių.
Katastrofos aplinkybes narpliojantys Prancūzijos tyrėjai oficialiame pranešime teigia, kad A. Lubitzas keitė nustatymus tam, kad lėktuvo greitis būtų padidintas.
„Pirminė analizė parodė, kad pilotų kabinoje buvęs pilotas pasinaudojo autopilotu, kad sumažintų lėktuvo aukštį iki 30 metrų. Keletą kartų lėktuvui žemėjant pilotas keitė autopiloto nustatymus, kad padidintų lėktuvo greitį“, – teigiama pranešime.
Prancūzijos pareigūnai ketvirtadienį sakė, kad nelaimingojo bendrovės „Germanwings“ lėktuvo antra juodoji dėžė, rasta po devynias dienas trukusių ieškojimų, „teikia vilčių“, jog joje esantys duomenys bus tinkami naudojimui.
Tyrėjas Brice'as Robinas dar sakė, kad iš katastrofos vietos Prancūzijos Alpėse nustatyta 150 skirtingų DNR profilių.
Keleivinis „Germanwings“ lėktuvas sudužo čia kovo 24 dieną, žuvo visi juo skridę 150 žmonių.
Ketvirtadienį paaiškėjo, kad A.Lubitzas iš anksto ieškojo internete informacijos apie savižudybes ir lėktuvų pilotų kabinų duris.
Vokietijos prokurorai sakė, kad dokumentuose apie A.Lubitzo sveikatos būklę, kai jis dar nebuvo gavęs piloto licencijos, buvo minimi „suicidiniai polinkiai“.
Tuo tarpu „Germanwings“ pirminė bendrovė „Lufthansa“ patvirtino žinojusi, kad prieš šešerius metus, kai A.Lubitzas dar nebuvo baigęs pilotų kursų, jis patyrė „gilią depresiją“.
Marselio prokuroras Brice'as Robinas pabrėžė, kad Prancūzijos tyrėjai laikosi nuomonės, jog antrasis pilotas buvo sąmoningas iki pat akimirkos, kai lėktuvas rėžėsi į kalno šlaitą. Jis taip pat tikriausiai kelis kartus išjungė pavojaus signalą dėl per didelio greičio.
Antra juodoji dėžė iš praėjusią savaitę Prancūzijos Alpėse sudužusio pigių skrydžių bendrovės „Germanwings“ lėktuvo rasta po devynias paras trukusios paieškos, pranešė tyrimo pareigūnai ketvirtadienį.
Antra juodoji dėžė registruoja techninius skrydžio parametrus; šie duomenys gali tiksliau atskleisti paskutines 4U9525 skrydžio akimirkas prieš sudužimą ir 150 žmonių žūtį antradienį.
Tyrėjų nuomone, lėktuvo „Airbus A320“ antrasis pilotas kovo 24 dieną tyčia užsirakino pilotų kabinoje, kai įgulos kapitonas iš jos trumpam išėjo, ir nukreipė žemyn iš Barselonos į Diuseldorfą skridusį lainerį, kuris, skrisdamas 700 km per val. greičiu, galiausiai rėžėsi į kalno šlaitą. Žuvo visi 150 žmonių: pusė jų buvo vokiečiai, daugiau kaip 50 – ispanai.
Anot tyrėjų, iš įrašytų garsų spėjama, kad keleiviai nežinojo, kas vyksta iki pačių paskutinių sekundžių, kai pasigirdo klyksmai.
Gelbėtojai visą laiką po katastrofos sijote sijoje nuolaužas, stengdamiesi rasti žuvusiųjų palaikus, identifikuoti juos DNR tyrimais, taip pat ieškojo antros juodosios dėžės.
Darbus sunkino itin nelygus kalnų reljefas bei didelis nuolaužų išsibarstymas dėl galingo smūgio į kalną.