Antradienį „Singapore Air“ orlaiviui SQ321 įskridus į Tailando oro erdvę ir susidūrus su stipria turbulencija, žuvo britas, o dar septyni žmonės buvo sunkiai sužeisti, todėl Bankoke teko leistis avariniu būdu.

Nors su didžiausia turbulencija susiduriantys skrydžiai jungia Santjagą Čilėje ir Santa Krusą Bolivijoje, visgi, remiantis turbulencijų duomenų baze, panašiai kračių skrydžių pasitaiko visame pasaulyje. Neramiausių tolimųjų reisų sąraše dominuoja skrydžiai iš Tokijo.

Stipri turbulencija susidaro tada, kai susiduria labai skirtingu greičiu judantys oro srautai.

Kaip rašoma „turbli“ svetainėje, tai paprastai pasitaiko ties reaktyvinių srautų riba, virš kalnų ir tam tikrų debesų audrų metu.

Pavyzdžiui, turbulenciją Santjago-Santa Kruso maršrute sukelia vėjai iš Ramiojo vandenyno į Atlanto vandenyną, pučiantys beveik statmenai Andams. Ekvatorius taip pat yra gerai žinomas turbulencijos regionas dėl stiprių aukštyn kylančių srovių ir audrų aktyvumo, teigiama „turbli“ svetainėje. Japonijai būdingas aukštas kalnų ir vandenynų sukeliamos turbulencijos lygis.