Pagal naująsias taisykles interneto milžinės bus priverstos imtis griežtesnių veiksmų duomenų privatumo, vaikų apsaugos, dezinformacijos ir neapykantos kalbos srityse.
19 didžiausių interneto rinkos dalyvių, įskaitant „TikTok“, „Amazon“, „Apple“, „Google“, „Meta“ ir „Microsoft“, turi laiko iki rugpjūčio 28 dienos, kad prisitaikytų prie šių taisyklių, kitaip joms gresia didelės baudos.
Skaitmeninę rinką prižiūrintis Europos Komisijos narys Thierry Bretonas praėjusį mėnesį paragino „TikTok“ sparčiau prisitaikyti prie naujųjų standartų.
Atsižvelgdama į šį raginimą, „TikTok“ pranešė, kad leis vartotojams Europoje „išjungti personalizavimą“, turėdama omenyje kanalą „Jums“, kuris leidžia žmonėms žiūrėti vaizdo įrašus su rekomenduojamu turiniu pagal jų asmeninius pomėgius ir interesus.
Vietoj to Europos naudotojai gali gauti populiarius vaizdo įrašus iš vietovių, kuriose jie gyvena, ir iš viso pasaulio, sakoma „TikTok“ pranešime.
Dėl savo redagavimo funkcijų ir dirbtinio intelekto algoritmo „TikTok“ yra populiari platforma, ypač tarp jaunesnės auditorijos, ir turi daugiau nei milijardą vartotojų.
Vis dėlto ji sulaukė griežtų Vakarų šalių klausimų dėl savo ryšių su Kinijos valdžia. Jos savininkė „ByteDance“ yra kinų bendrovė, tačiau ši neigia, kad ją kontroliuoja Pekinas.
„TikTok“ teigė, kad kitos priemonės, kuriomis siekiama užtikrinti atitiktį ES skaitmeninių paslaugų įstatymui, leis Europos vartotojams lengviau pranešti apie neteisėtą turinį ir uždrausti tikslinę reklamą 13-17 metų amžiaus vartotojams Europoje.
Ji taip pat pridūrė, kad skaidriau skelbs savo turinio moderavimo sprendimus ir suteiks vartotojams daugiau informacijos apie tai, kodėl vaizdo įrašas buvo pašalintas.
„Mes ir toliau ne tik vykdysime savo reguliacinius įsipareigojimus, bet ir sieksime nustatyti naujus standartus priimdami novatoriškus sprendimus“, – sakoma „TikTok“ pranešime.