Tuo metu Rusija šeštadienio vakarą paneigė, kad į incidentą buvo pakliuvęs būtent jos lėktuvas.
Keleivinis lėktuvas skrido iš Danijos sostinėje Kopenhagoje esančio Kastrupo oro uosto, kai oro erdvės kontrolės tarnyba pastebėjo radarų nesusekamą lėktuvą.
Į orą skubos tvarka pakilo Švedijos ir Danijos naikintuvai.
„Karinis lėktuvas buvo be prietaiso, pagal kurį aviadispečeris gali identifikuoti lėktuvą, tačiau mums pavyko jį aptikti, todėl įspėjome civilinės aviacijos priežiūros tarnybas. Karinis lėktuvas apsisuko ir atsidūrė priešais keleivinį lėktuvą“, - pasakojo Švedijos Liuleo mieste esančios priežiūros tarnybos darbuotojas.
Jo teigimu, keleiviniam lėktuvui buvo nurodyta apsisukti, todėl pavyko išvengti susidūrimo, kuris, jei nebūtų imtasi šių priemonių, būtų įvykęs vos po minutės.
Švedijos karinių oro pajėgų vadas generolas majoras Michaelas Bidenas žurnalistams šeštadienio vakarą sakė, kad karinis lėktuvas, kuris vos nesusidūrė su keleiviniu lėktuvu danguje virš Švedijos, priklausė Rusijai. Tai jis pareiškė Švedijos nacionaliniam radijui.
Šią informaciją patvirtino ir Švedijos gynybos ministras Peteris Gultkvistas. „Mes kalbame apie Rusijos SIGINT, tai yra rimta, nederama ir tiesiog pavojinga“, - sakė jis.
Iš Danijos skridęs lėktuvas sėkmingai nusileido Lenkijoje.
Šių metų kovo mėn. iš Kopenhagos į Romą skrydžius vykdantis lėktuvas buvo atsidūręs vos 90 metrų atstumu nuo „nesusekamo“ rusų lėktuvo.
Balandį buvo pranešama, kad Švedijos gynybos ministerija aiškinasi, kaip paviešinta slapta informacija, liudijanti, kad Švedijos naikintuvai buvo nepasirengę pakilti į orą perimti šios šalies oro erdvę neva dėl vykdytų mokymų pažeidusių Rusijos lėktuvų.