Jis pabrėžė, kad U. von der Leyen paprastai skraido reisiniais lėktuvais, tačiau 2021 ir 2022 metais dėl koronaviruso pandemijos reguliariųjų skrydžių pasiūla buvo daug mažesnė.
Atstovas taip pat pranešė: „Pirmininkė 2021 ir 2022 metais iš viso 164 dienas keliavo automobiliu, lėktuvu ar geležinkeliu“. Prieš kiekvieną kelionę esą vertinama, ar galimas skrydis reisiniu lėktuvu ir ar tai nekeltų pavojaus saugumui. Praėjusią savaitę U. von der Leyen, pavyzdžiui, reisiniu lėktuvu skrido į Abu Dabį, o iš ten – toliau į G20 viršūnių susitikimą Indijoje. Naktį skrisdama atgal, ji taip pat naudojosi reisiniu lėktuvu per Ciūrichą į Frankfurtą.
Nepaisant to, kritikos U. von der Leyen dėl naudojimosi privačiais orlaiviais netrūksta. Komisija švaisto mokesčių mokėtojų pinigus brangiems skrydžiams privačiais lėktuvais, sakė Europos Parlamento Kairiųjų frakcijos kopirmininkas Martinas Schirdewanas. „Daugybė žmonių turi veržtis diržus ir mažinti savo CO2 pėdsaką, tačiau Europos Komisija leidžia sau prabangias keliones privačiais lėktuvais“, – piktinosi jis. Klimatas esą negali sau leisti naudojimosi privačiais lėktuvais biurokratijos.