Koalicija savo reikalavimus motyvuoja alkoholį vartojančių nepilnamečių skaičiaus augimu. Manoma, kad išgėrinėjančių nepilnamečių per pastarąjį dešimtmetį padaugėjo 5 kartus.

"Alkoholio bendrovėms galioja tik vienas kodeksas - pelno siekimo. Todėl šiandien galima atsakingai tvirtinti, kad alkoholio pramonė seniai peržengė visas padorumo ir moralės ribas, orientuodami savo rinkodarą į vaikus ir jaunimą", - teigia kreipimosi iniciatoriai.

Koaliciją neramina ir tai, jog Lietuvos aludariai prašo Vyriausybės liberalizuoti alaus mišinių prekybą ir reklamą, tuo tarpu kai alų, sidrą ir alkoholinius kokteilius daugiausiai vartoja paaugliško amžiaus jaunimas.

Tuo tarpu premjeras nemano, kad vien reklama lemia alkoholio vartojimą.

"Tarkime, jei nebūtų alaus reklamos, tai nereiškia, kad alaus nepirktų. Tarybiniais laikais jokios reklamos nebuvo, bet gėrimas buvo ne ką mažesnis, o gal ir didesnis", - interviu Lietuvos radijui antradienį sakė jis.

Vyriausybės vadovas teigė manąs, kad reikėtų imtis kitų priemonių, siekiant mažinti girtavimą - galbūt papildomai apmokestinti alkoholio gamybos įmones ir išnaudoti tuos pinigus alkoholio antireklamai, aiškinant žmonėms jo žalą.

Šaltinis
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją