Premjeras svarstė, kad alaus ir vyno reklama galbūt netgi šiek tiek padeda visuomenei kultūringai vartoti alkoholį. Jis mano, kad draudimas gali paskatinti jaunimą vartoti prastesnius alkoholinius gėrimus.
„Reklamos draudimai nepasiekia keliamų tikslų, kuriuos kelia gydytojai, kiti susirūpinę, visi mes susirūpinę dėl didėjančio alkoholizmo, bet jis turi kitas priežastis. Aš ne kartą minėjau, ar kas nors Lietuvoje reklamuoja pilstuką, vadinamą stiprų alų, į kurį pilami visokie kitokie gėrimai, ar kas nors reklamuoja narkotikus, bet jie vis tiek plinta", – sakė G. Kirkilas.
Jis pabrėžė, kad sovietmečiu nebuvo jokios alkoholio reklamos, bet jo suvartojama buvo daug.
Tuo tarpu pataisų šalininkai tvirtina, kad silpno alkoholio reklama skatina jaunimą jį vartoti.
Antradienį septynių Lietuvos sporto organizacijų išplatintame kreipimesi į Prezidentą ir premjerą prašoma V. Adamkaus nepasirašyti įstatymo, o Vyriausybės – pateikti Seimui patobulintą Alkoholio kontrolės pakeitimo įstatymo projektą, nedraudžiantį alaus bei kitų silpnųjų alkoholinių gėrimų reklamos.
Kreipimesi tikinama, jog įsigaliojus įstatymui Lietuvos sportui būtų padaryta didelė finansinė žala, mat šiandien valstybė dar nepajėgi visiškai finansuoti sporto.
Pagal iki šiol galiojusį įstatymą reklamuoti buvo draudžiama tik stipresnį nei 22 proc. alkoholį, o ir reklamos draudimas galiojo nuo 15 val. darbo dienomis ir nuo 8 val. savaitgaliais.