„Mūsų visuomenėje nuolat bandoma sumenkinti reklamos įtaką alkoholio vartojimui. Tačiau yra daug mokslinių tyrimų, įrodančių, kad jauni žmonės, kurie mato daugiau alkoholio reklamos, svaiginančių gėrimų vartoja daugiau. Ir priešingai, alkoholio reklamos draudimas sumažina alkoholio vartojimą, mirčių dėl alkoholio skaičių. Tiktai reklamos poveikiu būtų galima paaiškinti grėsmingai kasmet beveik po 200 proc. tarp vaikų didėjantį sidro ir kitų lengvųjų gėrimų suvartojimą, nors tokių tradicijų mūsų šalies šeimose ir tarp suaugusiųjų nėra", - pažymima EP narių rašte Seimo nariams.
Europarlamentarai taip pat pažymėjo, kad kilus susipriešinimui dėl priimto Alkoholio įstatymo pataisų, kuriomis draudžiama per televiziją nuo 6 iki 23 val. reklamuoti bet kokius alkoholinius gėrimus bei rodyti gamintojų prekės ženklus, visuomenė iš žiniasklaidos esą gauna nepakankamą informaciją, be to, žiniasklaidoje atsiranda klaidinančių interpretacijų apie alkoholio reklamos ir kitų jo vartojimą veikiančių priemonių poveikį.
„Alkoholio reklamos liberalizavimo šalininkų klastingas teiginys: „niekas, pamatęs reklamą, nebėga į parduotuvę pirkti alkoholio" daugeliui mūsų šalies gyventojų, deja, yra toleruojamas. Šiuolaikinė reklama, kurioje, išskyrus skirtingų gėrimų pavadinimus, jokios informacijos nėra, naudodama patrauklias animacijos, muzikos ir kitokias priemones, turi labai paveikios psichologinės intervencijos požymius. Tūkstančius kartų matant tokią reklamą, formuojamas teigiamas, ilgai išliekantis požiūris į alkoholinius gėrimus", - EP nariai pažymėjo, kad taip kuriamas alkoholio gėrimo kultūros mitas ir taip auginama nauja alkoholio vartotojų karta.
Europarlamentarai taip pat pastebėjo, kad aršiai kovodami prieš draudimą reklamuoti svaigalus alkoholio gamintojai mainais siūlo skirti dėmesio socialinei reklamai, vaikų švietimui, tačiau šios priemonės, jeigu nebus taikomas alkoholio prieinamumas ir reklama, yra visiškai neefektyvios.