Komisija tąkart balsavo už Vyriausybės dar birželį teiktas Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, draudžiančias per televiziją ir radiją reklamuoti stipresnį nei 22 proc. stiprumo alkoholį. Į Seimą patekusios pataisos buvo pakeistos ir alkoholio reklama 6-23 val. visiškai uždrausta radijo ir televizijos eteryje.
Jos teigimu, rengiamuose pasiūlymuose raginama griežtinti tėvų ir vaikų atsakomybę, alkoholio prekybos vietoje pateikti informaciją apie neigiamą jo poveikį, vaikams skirtuose renginiuose drausti prekiauti alkoholiu. Taip pat ketinama atlikti keletą papildomų tyrimų.
DELFI primena, kad nevyriausybinių organizacijų atstovai tik pradėjus darbą šiai komisijai abejojo jos naudingumu. Iš šios komisijos sudėties vėliau pasitraukė Nacionalinės tabako ir alkoholio koalicijos prezidentas, Nacionalinės sveikatos tarybos narys Aurelijus Veryga, Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininkas Antanas Matulas.
Savo sprendimą pasitraukiantys nariai motyvavo tuo, kad ši darbo grupė rūpinasi ne sveikata, o ekonominiais interesais.
Premjeras Gediminas Kirkilas specialią darbo grupę sudarė Vyriausybei nesutariant su Seimui, kaip ir kiek turėtų būti ribojama prekyba alkoholiu ir svaigalų reklama. A. Verygos duomenimis, anksčiau tiesiogiai nuo alkoholio mirdavo apie 4 tūkst. lietuvių, dabar tokių duomenų nėra, tačiau praėjusiais metais lyginant su 1990 metais alkoholinių psichozių padaugėjo nuo 9 iki 100 atvejų 100 tūkst. gyventojų.
Lietuvoje viena alkoholio pardavimo vieta tenka 2 tūkst. gyventojų, tuo tarpu Skandinavijos šalyse – 35 tūkst. gyventojų.
1998 metais patvirtintoje Nacionalinėje sveikatos programoje buvo užsibrėžta 25 proc. sumažinti alkoholio suvartojimą. Tuomet kiekvienam Lietuvos gyventojui teko po maždaug 9 litrus gryno 100 procentų alkoholio, tačiau 2006 metais kiekvienas Lietuvos gyventojas „išgėrė“ po 10,7 litro gryno alkoholio.