Abiejuose raštuose atkreipiamas dėmesys, kad, daugelio valstybinių institucijų ir nevyriausybinių organizacijų atstovų nuomone, vadovaujantis galiojančio Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio nuostatomis, nereikėtų bausti už alkoholinių gėrimų prekių ženklus, atsitiktinai matomus visuomenės informavimo priemonėse sporto varžybų ir kitų masinių renginių metu.
A. Matulo kreipimesi išreiškiama nuomonė, kad Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nepakankamai objektyviai atlieka jai pavestas funkcijas, taikydama sankcijas už alkoholinių gėrimų prekių ženklų transliavimą (retransliavimą) per televiziją bei skleidimą per kitas visuomenės informavimo priemones nuo 2008 m. sausio 1 d.
Seimo Sveikatos reikalų komiteto vadovas taip pat pažymi, kad Alkoholio kontrolės įstatymo nuostatos dėl alkoholinių gėrimų prekių ženklų pateikimo spaudoje, taip pat alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių pavadinimų ir (ar) prekės ženklų pavadinimų pateikimo masiniuose renginiuose nesikeitė nuo 2004 m. gegužės 1 d.
"Tačiau Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, anksčiau atlikdama alkoholio reklamos kontrolę visuomenės informavimo priemonėse, netaikė jokių sankcijų ūkio subjektams", - pastebi A. Matulas.