Už draudimą – 43 proc., prieš – 54 proc.
Apklausos rezultatais, 54 proc. Lietuvos gyventojų pareiškė nepritarią alkoholio reklamos draudimo įstatymui, tačiau negalį įvardyti tokio požiūrio priežasties.
Alkoholio reklamos draudimui pritarė 43 proc. respondentų, 3 proc. nebuvo apsisprendę.
Į klausimą, kaip televizijos turėtų elgtis su rungtynių transliacijomis, 24 proc. apklaustųjų atsakė, jog sportininkai ir varžybų organizatoriai turėtų atsisakyti tiesiogiai ir netiesiogiai reklamuoti bet kokio alkoholio (taip pat ir alaus) gamintojus bei jų produkciją.
18 proc. respondentų teigė maną, jog televizijos gali transliuoti sporto varžybas su alkoholio reklama, nemokėdamos jokių baudų. 12 proc. pasisakė už tai, kad televizijos mokėtų baudas, bet varžybas transliuotų tiesiogiai su alkoholio reklama.
10 proc. apklaustųjų buvo įsitikinę, kad televizijos turėtų transliuoti varžybų įrašą po 23 val.
Nuomonės šiuo klausimu neturėjo 27 proc. apklaustųjų.
Tiesioginės apklausos būdu visoje Lietuvoje buvo apklaustas 471 21–74 metų žmogus. Maksimali galima statistinė paklaida – 4,4 proc.