Pasak tyrimo,43 proc. respondentų mano, kad efektyviausia priemonė, norint sumažinti Lietuvos keliuose žūvančių žmonių skaičių, būtų automobilio konfiskavimas, jeigu prie jo vairo sėdėjo neblaivus pilietis.

Trečdalis apklaustųjų mano, kad vairuotojams, kurie ne pirmą kartą įkliuvo prie vairo neblaivūs, reikėtų taikyti priverstinį gydymą. Tiek pat žmonių įsitikinę, kad tokius vairuotojus reikėtų bausti laisvės atėmimo bausme.

Beveik 20 proc. apklausos dalyvių mano, jog keliuose būtų saugiau, jeigu atsižvelgiant į vairuotojo amžių būtų ribojamas jam leidžiamos vairuoti transporto priemonės galingumas.

Beveik 19 proc. respondentų pasisakė už tai, kad būtų ribojamas alkoholio pardavimo laikas ir vietos. 6,4 proc. žmonių svarstė, kad išgėrus vairuoti mėgstančius piliečius sudrausmintų reikalavimas iš naujo laikyti vairavimo egzaminą. Vos 4,2 proc. apklaustųjų tiki, kad reikėtų didinti pinigines baudas už važiavimą išgėrus.

Per pirmąjį šių metų pusmetį neblaivūs vairuotojai padarė 347 eismo įvykius, tai yra 12 proc. visų užregistruotų įvykių. Juose 27 žmonės žuvo, 534 buvo sužeisti. Nors tai yra mažiau nei tuo pačiu metu 2005 metais, tačiau ir šiemet beveik kiekvieną dieną užregistruojami eismo įvykiai, kuriuos padaro neblaivūs vairuotojai ir kuriuose nukenčia žmonės.

Šaltinis
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją