Nors naujam produktui sukurti išleidžiamos nemenkos sumos, po metų ar dvejų jo dažniausiai nebebūna parduotuvėse. Šitaip nutiko tamsiam „Horn Light“, „Kalnapilio Red“, „Kalnapilio Black“ alui, tik žiemos mėnesiais verdamam „Švyturio degintam“.
„Tokios naujovės – dažniausiai mažai nišai skirti produktai. Jie geri, kokybiški, bet vartotojai jų negeria kiekvieną dieną“, – pripažino „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Valdas Tekorius.
„Ragučio“ vadovo Vytauto Meišto nuomone, Lietuvos pirkėjai labai konservatyvūs ir ištikimi savo mėgstamoms alaus rūšims.
Tiesa, Lietuvos aludariams konservatyvus pirkėjų požiūris iš dalies naudingas – į tokią rinką labai sunku įsibrauti užsienio gamintojams, pažymi "Lietuvos rytas".
Iš didžiųjų įmonių bene rečiausiai naujovių vaikosi rinkos lyderis „Švyturys-Utenos alus“.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją