Kaip anksčiau rašė dienraštis „Verslo žinios“, kovo pabaigoje Vilniaus apygardos teismas priėmė iš dalies abiem pusėm palankų sprendimą.
Jis nustatė, kad „Ragutis“ naudodamas prekės ženklo grafinį elementą - herbą, pažeidė tiek RGF, tiek grafinio elemento autoriaus teises ir privalėsiąs pastarajam sumokėti 5 tūkst. Lt atlyginimą.
Taip pat teismas atmetė RGF ieškinį „Ragučiui“ dėl žodžio „Fortas“ naudojimo kaip alaus prekės ženklo.
„Ragučio“ generalinis direktorius Vytautas Meištas DELFI patvirtino, kad bendrovė apskundė teismo sprendimą.
„Forto“ pagrindinė vertė yra žodis, kurį mes naudojome ir naudosime, kadangi mes esame aludariai, o jie yra restoranai. Restoranai užsipatentavo „Forto“ prekinį ženklą alaus kategorijai, tačiau kuo čia dėta RGF ir alus „Fortas“, tai yra nebūdinga jų veiklai“, – sakė jis.
Taip pat jis tvirtina, kad uždrausto „Forto“ herbo ir logotipo jie ir taip nebenaudoja. RGF atstovaujanti advokatė Vilija Viešūnaitė DELFI sakė, kad siekiama uždrausti „Ragučio“ alaus pavadinimuose vartoti žodį „Fortas“.
„Mes manome, kad teismas nepagrįstai nusprendė, kad „Ragutis“ pateikdamas registruoti ženklus, kuriuose naudojamas stilizuotai žodinis žymuo „Fortas“ elgiasi sąžiningai. Mūsų nuomone, tos registracijos yra padarytos nesąžiningai, todėl mes ir skundžiame sprendimą“, – sakė ji.
1999 m. pabaigoje RGF su „Ragučiu“ buvo sutarę dėl „Forto“ alaus gamybos, tačiau šis esą nesuderinęs su restoranų grupe, į rinką įvedė naujų alaus rūšių.