„Kaip rodo pasaulio aludarystės lyderių patirtis – skaidraus stiklo butelis vartotojų laikomas visomis prasmėmis patrauklesniu nei įprastinis. Ši naujovė laikoma vienu didžiausių „perversmu“ pastarojo šimtmečio aludarystės istorijoje“, - teigė UAB „Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas.
Iki šiol į skaidraus stiklo butelį galima buvo pilstyti tik specialių gamybos technologijų – ledo alų arba alaus gėrimus ir kokteilius. Tradicinės technologijos alaus skaidraus stiklo butelyje nebuvo įmanoma išsaugoti. Aludarių teigimu, toks alus šviesoje jau po keleto dienų pakeičia skonio savybes – oksiduojasi.
„Utenos alaus “ atstovai sako su „Carlsberg“ specialistais šį uždavinį išsprendę. Bendrovės gamybos direktorius Imantas Čepulis teigia, kad patys alaus gamybos principai nebuvo keisti – išliko tas pats receptas, ta pati virimo ir brandinimo technologija.
UAB „Švyturys-Utenos alus” per 2006-sius pagamino ir pardavė 176,5 milijono litrų gėrimų – 11,4% daugiau nei 2005-siais. Pagrindinio kompanijos produkto – alaus – 2006 m. buvo parduoti 133 mln. litrų. Tai 7,5% daugiau nei užpernai.
Kompanijos apyvarta išaugo 19% iki 421 mln. litų (2005 m. – 353 mln. Lt).