Už vienos seniausių Serbijos alaus daryklos akcijas lietuvių ir švedų konsorciumas pasiūlė 21,4 mln. eurų (73,89 mln. Lt) ir per 3 metus pažadėjo investuoti 5,1 mln. eurų.
Penktai pagal dydį alaus gamintojai Serbijoje priklauso apie 7 proc. šalies rinkos. Be alaus „Beogradska Industrija Piva“ taip pat gamina salyklą, sultis, gaiviuosius gėrimus.
„Nuolatos plečiame veiklą, ieškome naujų rinkų, veiklos krypčių. Serbijos rinka šiandien yra viena perspektyviausių Europoje. Be to bendrovės „Beogradska Industrija Piva“ gaminama produkcija yra paklausi, įmonė jau yra įsitvirtinusi rinkoje, todėl investicija yra ilgalaikė ir perspektyvi“, - sako „Alitos“ generalinis direktorius Vytautas Junevičius.
Privatizavimo konkurse lietuvių ir švedų konsorciumas nurungė Slovėnijos alaus gamintojus „Pivovarna Laško“.
Kaip DELFI sakė „Alitos" rinkodaros ir pardavimo direktorius Darius Vėželis, privatizavus alaus daryklą joje ir toliau ketinama virti alų. Jis neatmeta galimybės, kad „Alita" įsigis dar keletą alkoholio gamyklų.
„Apskritai aplinkinės rinkos yra įdomios", – sakė D. Vėželis.
Pašnekovas prognozuoja, kad derybos su Serbijos privatizavimo agentūra dėl akcijų paketo įsigijimo gali trukti iki kelių mėnesių.
Balandžio mėnesį „Alita“ gavusi Konkurencijos tarybos leidimą įsigijo 100 proc. alkoholio didmeninės prekybos įmonės „Alita Distribution“ (anksčiau „Daivalda“) ir UAB „Vilkmergės alus“ akcijų.