Antrą vietą užėmė 1992 m. atsiradęs prekės ženklas „Baltika“. Kasmet nufilmuojami keturiasdešimt reklaminių klipų šiam ženklui padėjo uždirbti 50,3 mlrd. rublių. Trečioji vieta atiteko pieno produktams „Domik v derevne“. Šis prekės ženklas rinkoje pasirodė 1997 m. ir per duotą laikotarpį uždirbo 22,8 mlrd. rublių.
Į pirmą dešimtuką taip pat pateko sultys „Dobryj“ (17,8 mlrd. rublių) ir „Fruktovyj sad“ (15,7 mlrd. rublių), degtinė „Zelionaja marka“ (17,3 mlrd. rublių), alyva „Lukoil“ (17,1 mlrd. rublių), pieno produktai „Čudo“ (17,1 mlrd. rublių) ir alūs „Klinskoje“ (16,8 mlrd. rublių) bei „Arsenalnoje“ (14,1 mlrd. rublių)
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją