Anot MV generalinio direktoriaus Juliaus Gendvilio, pagrindinė MV pardavimų priežastis yra vis didėjantis pirkėjų susidomėjimas kokybiškesniais ir brangesniais alkoholiniais gėrimais. Jo teigimu, net mažesniuose miesteliuose pirkėjų krepšeliuose vis dažniau atsiranda geresnio vyno ar net konjako butelis.
2007 metais sparčiausiai augo šampano bei konjako pardavimai. Šių gėrimų pardavimo augimas buvo atitinkamai 97 ir 62 proc.
2006 m. pabaigoje pasirašius bendradarbiavimo sutartį su „British American Tabacco“ dėl cigarečių platinimo Lietuvoje, MV tabako pardavimai išaugo 80 proc.
“2008 m. planuojame išlaikyti panašius augimo tempus. Augimą daugiausiai siejame su veiklos pradžia kaimyninėse šalyse – Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Tikimės, kad 2008 m. alkoholinių gėrimų pardavimai užsienyje sudarys 45 mln., o Lietuvoje – 600 mln. litų“, - sako MV generalinis direktorius.