2007 m. „Ragutis“ rinkai pristatė dvi naujas rūšis alaus, keturias naujas sidro rūšis bei du naujus alkoholinius kokteilius.

„Įmonės apyvarta augo dėl didėjančių sidro ir alkoholinių kokteilių pardavimų, taip pat sėkmingo „Dynamit“ starto energetinių gėrimų rinkoje, – įmonės apyvartos augimo tempus komentavo AB „Ragutis“ generalinis direktorius Vytautas Meištas. – Praėjusiais metais sėkmingai pradėjome veikti užsienio rinkose – Anglijoje bei Airijoje pardavėme produkcijos už 0,5 mln. Lt. Pardavimus šiose rinkose planuojame didinti ir šiemet, taip pat dairomės produkcijos eksporto galimybių ir kitose šalyse – Ispanijoje, Rusijoje, Lenkijoje“.

Pasak įmonės generalinio direktoriaus, alaus rinka Lietuvoje jau keli metai išlieka stabili, o didesni pokyčiai artimiausiu metu mažai tikėtini.

2007 m. AB „Ragutis“ į gamybos įrengimų modernizavimą, gamybos atnaujinimą bei produkcijos kokybės gerinimą investavo 9 mln. Lt. Didžiausios investicijos buvo nukreiptos į sandėliavimo plotų didinimą, taip pat įdiegta vandens nugeležinimo sistema, nupirkti nauji įrenginiai kokybės kontrolės skyriuje.

Alaus koncerno „Olvi Group”, kuriam priklauso AB „Ragutis“, bendra apyvarta 2007 m. padidėjo 21 proc. iki 205,2 mln. EUR, grupė uždirbo 25 proc. daugiau veiklos pelno – 23,1 mln. EUR.

Suomijoje grupės apyvarta padidėjo 17,1 mln. EUR arba 21,5 proc., Baltijos šalyse – 23,8 mln. EUR arba 24,4 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją