"Mes nesiimame pigių gėrimų gamybos, nes savo receptūrose norime išlaikyti natūralius produktus - sultis, žoleles, medų. Palyginti su kitais alkoholio gamintojais, esame nedideli, užimantys nišinę rinką - gaminame proginius ir suvenyrinius gėrimus, skirtus turistams", - sako bendrovės vadovas Egidijus Valiukevičius.

Šiemet bendrovė daug dėmesio skirs eksportui. Bendrovė jau pasirašė sutartį su Lenkijos didmenininkais, todėl j kaimyninę šalį keliaus "Suktinis", "Trys karaliai". Taip pat deramasi su galimais pirkėjais iš JAV, Izraelio, Rusijos.

Lietuvoje daugiausia iš bendrovės produkcijos nuperka didmenininkas bendrovė "Sanitex", po jo rikiuojasi visi didžiausi mažmeninės prekybos tinklai.

Šiemet "Lietuviškas midus" 0,5 mln. litų numatęs investicijoms: turimą asortimentą gali praturtinti ir pora naujų gėrimų, o apyvarta, palyginti su 2005 metais, gali padidėti iki 5 proc.

Pernai "Lietuviško midaus" pardavimai, palyginti su 2004 metais, išaugo 23,2 proc. ir siekė 13,3 mln. litų (be PVM).

Labiausiai - 65 proc. pakilo midaus gėrimų, ypač "Stakliškių" ir "Trakų", pardavimai. Daugiau per tą laiką buvo parduota ir stipriųjų gėrimų - "Suktinio" bei alkoholinių kokteilių.

"Lietuviškas midus" jau kuris laikas bylinėjasi su nuo liepos iš darbo atleidžiama gamybos vadove Vida Semėniene ir buvusiu įmonės vadovu Valentu Semėnu. Įmonė su šia šeima bylinėjasi dėl midaus, midaus nektaro ir balzamo gamybos teisių.

Šaltinis
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją