„Metų eksportuotojo“ apdovanojimas – tai aukštas mūsų pastangų įvertinimas. „Švyturio“ ir „Utenos“ alų eksportuojame naudodami tik originalius lietuviškus prekės ženklus, todėl plėsdami eksportą plečiame ir Lietuvos bei jos pramonės žinomumą“”, - teigė „Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas.
Į užsienio valstybes eksportuojamas „Švyturio“ bei „Utenos“ alus naudojant tik originalius lietuviškus prekės ženklus. Praėjusiais metais pardavimus Vakarų valstybėse, neskaitant eksporto į Latviją ir Estiją, “Švyturys-Utenos alus” padidino 30 proc. nuo 1,15 iki 1,5 milijono litrų. Viso pernai bendrovė eksportavo 6,64 mln. litrų alaus.
„Švyturio-Utenos alaus“ parduodamo alaus kiekiai Airijoje padidėjo 3 kartus, Didžiojoje Britanijoje – 83 proc., Kaliningrado srityje – 75 proc. Kaliningrade „Švyturys“” tapo importinio alaus rinkos lyderiu.
„Švyturio“ ir „Utenos“ prekės ženklų produkcijos šiuo metu galima nusipirkti JAV, Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Rusijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Danijoje, Ispanijoje, viso – 11 valstybių.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją