„Utenos D-light“ orientuojasi į vartotojus, kurie tarp lietuviško alaus rūšių pasigenda lengvesnio alaus pasirinkimo.
„Išleisdama tik 2,9 laipsnio stiprumo alų, mūsų bendrovė imasi iniciatyvos keisti vartotojų įpročius ir skatinti rinktis lengvesnius, mažiau alkoholio turinčius gėrimus“, - teigė R. Viršilas.
Gamintojai tikisi, kad „Utenos D-light“ taps „lietuviškąja Corona“.
Panašūs alūs, tokie kaip „Beck‘s Green Lemon“, Vakarų Europos šalyse yra sukūrę atskirą kategoriją, kuri itin populiarėja pastaraisiais metais. Tyrimų duomenimis, šį produktą renkasi ne tradicinio alaus, bet vyno ir alkoholinių kokteilių vartotojai.
Buteliuką ir metalizuotą etiketę specialiai „Utenos D-light“ sukūrė Londono dizaino bendrovė „LFH Brand Identity Consultants“.
Į naująjį produktą „Švyturys – Utenos alus“ investavo 1,46 mln. litų.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją