Didysis šios krizės paradoksas yra toks: ji atslinko tada, kai Lietuvos restoranų sistema pasiekė didžiausią savo istorijoje pripažinimą ir pagaliau pelnė prestižinius prancūzų „Michelin“ gido įvertinimus, komentarus, žvaigždes. Dabar tvyro nesmagi įtampa. Ar reikėjo mums tų mišlenų už mokesčių mokėtojų pinigus? Ar jie kažką esmingai pakeitė patiems restoranams, jų klientams? Ar išjudino masinį „Michelin“ fanų turizmo bumą iš Vakarų į Lietuvą?
Šiomis dienomis ryškėja liūdniausias keistos viešojo maitinimo krizės aspektas: draugystė tarp restoranų klientų ir restoranų pasibaigė. Restoranų savininkai pasakoja žiniasklaidai apie savo problemas ir patiriamus sunkumus, o klientai komentuoja. Skaitau jų pasisakymus, ir nesinori juoktis: iš kur tokia neapykanta, kodėl toks džiaugsmas dėl bankrotų, tiek staiga išsiliejusios pagiežos fine dining adresu?