Didysis šios krizės paradoksas yra toks: ji atslinko tada, kai Lietuvos restoranų sistema pasiekė didžiausią savo istorijoje pripažinimą ir pagaliau pelnė prestižinius prancūzų „Michelin“ gido įvertinimus, komentarus, žvaigždes. Dabar tvyro nesmagi įtampa. Ar reikėjo mums tų mišlenų už mokesčių mokėtojų pinigus? Ar jie kažką esmingai pakeitė patiems restoranams, jų klientams? Ar išjudino masinį „Michelin“ fanų turizmo bumą iš Vakarų į Lietuvą?

Šiomis dienomis ryškėja liūdniausias keistos viešojo maitinimo krizės aspektas: draugystė tarp restoranų klientų ir restoranų pasibaigė. Restoranų savininkai pasakoja žiniasklaidai apie savo problemas ir patiriamus sunkumus, o klientai komentuoja. Skaitau jų pasisakymus, ir nesinori juoktis: iš kur tokia neapykanta, kodėl toks džiaugsmas dėl bankrotų, tiek staiga išsiliejusios pagiežos fine dining adresu?

Nuomonė

Šioje publikacijoje skelbiama asmeninė autoriaus nuomonė. Portalo Delfi redakcijos pozicija negali būti tapatinama su autoriaus nuomone.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)