Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja, kuri teigė, kad susidūrė su operatoriaus keitimo problemomis.

„Gegužės pradžioje nusprendžia įsigyti mobilų internetą Palangoje. „Tele2“ pasiūlė sąlygas su galimybe stabdyti 1 kartą per metus iki 4 mėnesių laikotarpiui. Pasiūlymą priėmiau, nes nuolat negyvenu Lietuvoje.

Tuoj pat po susitarimo man paskambino „Telia“ atstovas ir pasiūlė sąlygas su galimybe stabdyti iki 6 mėnesių per 1 metus. Ši sąlyga man buvo labiau priimtina ir aptarusi visas sąlygas atsisakiau „Tele2“ kontrakto. Sąlygos ir sutartis buvo aptariami telefonu, nes dabar visi pokalbiai įrašomi. Aš prašiau šią sąlygą apie stabdymą įtraukti į sutartį.

Gavau modemą ir naudojausi internetu. Aš Lietuvoje negyvenu nuolat, taigi, pasibaigus mano atostogoms aš paskambinau operatoriui, kad stabdytų paslaugų tiekimą pusei metų.

Gavau atsakymą, kad toks veiksmas neįmanomas ir turiu mokėti dvejus metus. Atsisakyti paslaugų galiu tik sumokėjusi visą sumą“, – rašė Lilija.

„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis paaiškino: „Gali būti, kad su įvyko nesusikalbėjimas ir kažkas iš kolegų pateikė neteisingas sąlygas, kad turint terminuotą dviejų metų sutartį, galima laikinai stabdyti paslaugas kas pusę metų.

Tačiau mes visada esame savo klientų pusėje, todėl atsiprašę už situaciją suteikėme jai kompensaciją už minėtą pusmetį. Klientė liko patenkinta ir toliau naudosis pasirinkta „Telia“ paslauga. O jei klientai nori nutraukti sutartis nepasibaigus trumpiausio naudojimosi paslauga laikotarpiui, reikia sumokėti tik už paslaugai suteiktas nuolaidas.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją