Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja Aistė (vardas redakcijai žinomas), kuri drabužius visada siekia parduoti ar padovanoti, norėdama, kad jie būtų dėvimi ir toliau. Nors mobiliojoje „Vinted“ aplikacijoje ji yra sėkmingai pardavusi ne vieną drabužį, tačiau šis procesas dažnai sukelia galvos skausmą.

„Neslėpsiu, kad kartais komunikacija su potencialiomis pirkėjomis šioje platformoje priverčia tiek nusišypsoti, tiek pajusti kylantį susierzinimą. Norėdama parduoti prekę, visada stengiuosi kuo išsamiau apibūdinti jos esamą būklę, trumpai papasakoti, pavyzdžiui, drabužio istoriją (kiek ilgai, kaip dažnai jis buvo dėvėtas), patikslinti, ar jis atitinka nurodytą dydį. Vis dėlto, kaip rodo mano patirtis, dažnas vartotojas aprašymų neskaito ir vis užduoda tuos pačius pasikartojančius klausimus. Dažniausiai mano susierzinimas ir kyla būtent dėl šios priežasties“, – pasakoja Aistė.

Nors parduodant brangų, kokybišką drabužį ar daiktą, tokie klausimai, anot merginos, dar yra pateisinami, tačiau, kai prekė kainuoja vos kelis eurus, skirti tiek daug papildomo laiko jo pardavimui tikrai vargina.

„Kaip ir daugelį, mane labiausiai erzina prašymai išmatuoti prekes, kurių dydis jau būna nurodytas. Suprantu tuos atvejus, kai, pavyzdžiui, žmogus investuoja į paltą ar brangius batus ir nori įsitikinti, kad juos gavęs galės sėkmingai juos dėvėti, tačiau, kai kalbame apie keletą eurų kainuojantį drabužį, natūralu, kad nesinori jo pardavimui skirti daug papildomo laiko. Kaip bebūtų, niekada nesiveliu į dideles diskusijas ir niekam nesistengiu nieko paaiškinti. Nenoriu matuoti – nematuoju. Galiu sukąsti dantis, patylėti ir skirti laiko palaidinės, kurios vertę esu nurodžiusi kaip 3eur., išmatavimui – skiriu. Tiesa, kartais būna apmaudu, kai išsiuntus išmatavimus nesulaukiama net ir elementaraus atsakymo atgal – pirkėjas tiesiog dingsta“, – patirtimi dalijasi skaitytoja.

Aistė supranta, kad tai suvaldyti yra sunku, nes visi pirkėjai yra labai skirtingi, tad to galima išvengti nebent visiškai neatsakinėjant į tokius klausimus. Kadangi tai merginą erzina, ji, pati įsigydama drabužius, stengiasi niekada taip nesielgti.

„Įdomiausias atvejis, kuris man yra nutikęs naudojantis „Vinted“: kartą esu pardavusi prekių rinkinį merginai – ji iš manęs įsigijo berods 3 skirtingas kelnes. Jas gavusi, mergina ėmė man rašinėti, kad visas jas nori man grąžinti. Pagalvojau: galbūt kažkas negerai, gal nepastebėjusi išsiunčiau brokuotas/sugadintas prekes? Pasirodo, jos panelei tiesiog netiko ir ji manęs primygtinai prašė priimti prekes atgal, pridurdama, kad jai labai reikia pinigų (bendra prekių suma nesiekė 15eur.). Vis dėlto, aš atsisakiau jos pasiūlymo, mat mano tikslas yra atsikratyti nenešiojamų drabužių – jį aš ir pasiekiau. Pagalvojau, kad tokiu keliu paprastai gali eiti ir ji – mano jai parduotas kelnes ji taip pat gali parduoti savo profilyje, ar ne? Mergina mane užblokavo. Na, supyko. Nieko tokio“, – istorija dalijosi „Delfi“ skaitytoja.

Nors kartais situacijos priverčia nusijuokti, tačiau atsitinka ir taip, kai prašymai išties gąsdina ar suerzina. Kartais kyla klausimas, kas slepiasi už naudotojų anketų?

„Erzina tokie atvejai, kai prašoma ant kūno nufotografuoti maudymosi kostiumėlį. Manau, daugeliui suprantama, kodėl kai kurie žmonės to nedaro ir net neketina daryti. Kas žino, kas slepiasi už tų profilių? Visada svarbu pagalvoti apie savo saugumą. Esu sulaukusi ir keistų prašymų atsiųsti parduodamų batų nuotraukas, užfiksuotas tam tikromis specialiomis pozomis, kurios buvo nurodytos žinutėje. Turbūt to prašė žmogus, turintis kažkokių keistų fetišų“, – spėliojo skaitytoja.

Situaciją pakomentavo „Vinted“

Nors žmonių komunikacijos problemos dažnai gali būti ir jų pačių sukurtas sunkumas, kurio išspręsti platforma negali, tačiau pasiūlyti įrankių, kurie palengvintų apsipirkimą ir sumažintų papildomų klausimų poreikį, gali. „Vinted“ pakomentavo, kokių veiksmų dėl šios problemos jau ėmėsi ir kaip reaguoja į susidariusią situaciją:

„Kaip platforma nuolat ieškome būdų, kaip pagerinti savo narių patirtį. Dėl to įdiegėme pirkimo vienu paspaudimu funkciją, kad nariams būtų dar paprasčiau ir saugiau atlikti sandorius.

Be to, neseniai pardavėjams sudarėme galimybę įkeliant skelbimus pateikti daugiau informacijos, pavyzdžiui, prekės išmatavimus ar informaciją apie audinius, kaip gaminio aprašymo dalį. Taip užtikriname, kad pirkėjai galėtų iš anksto gauti kuo išsamesnę informaciją apie juos dominančią prekę.

Kadangi „Vinted“ yra įsitraukusi naudotų daiktų bendruomenė, pokalbių funkciją palikome, kad prireikus pardavėjai ir pirkėjai galėtų išsiaiškinti paskutines detales ir užtikrinti sklandų sandorį.

Kadangi veikiame kaip tarpusavio prekybos platforma, nuo pardavėjo priklauso, kiek informacijos jis įtrauks į savo keliamus skelbimus. Tačiau pastebėjome, kad kuo daugiau informacijos pardavėjai pateikia, tuo mažiau klausimų jie sulaukia ir tuo greičiau parduoda savo prekes. Raginame pardavėjus pateikti kuo daugiau informacijos bei nuotraukų, kad pirkėjai galėtų aiškiai matyti prekę.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją