Daugiausiai dėmesio sulaukė „Akropolis“ ir „Maxima“

Nors nuolaidos buvo skelbiamos įvairiuose prekybos ir pramogų centruose, parduotuvėse, tačiau visgi daugiausiai žmonių dėmesio susilaukė nuolaidos prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ ir „Maxima“ parduotuvėse. Skaitytoja Gintarė (vardas redakcijai žinomas) „Akropolyje“ lankėsi šeštadienį ryte. Žmonių srautai nuo pat ryto jau buvo pakankamai dideli, prekybos centre įsikūrusioje parduotuvėje „Maxima“ eilės buvo įspūdingo ilgio.

„Nors ėjau ryte (apie 9.30 val.) tikėdamasi, kad bus mažiau žmonių, tokia prielaida nepasitvirtino. Žinoma, daugiausia žmonių buvo „Maximoje“. Kadangi dar buvo rytas, su tuščiomis lentynomis nesusidūriau, bet eilės prie kasų buvo ilgos, nuvinguriuojančios per parduotuvę taip, kad galo nebuvo matyti. Netvarkos ar nepasitenkinimo nepastebėjau, patirtis buvo gana gera, išskyrus palyginti ilgą stovėjimą eilėje prie kasos, kur tikrai praleidau 10–15 minučių“, – dalijosi Gintarė.

„Maxima“

Stebėdama kitus pirkėjus, moteris pastebėjo, kad aktyviai buvo perkamos higieninės prekės, kojinės, apatinis trikotažas, žaislai.

„Pusę vežimo viena šeima užkrovė kojinėmis ir apatiniais, kita pirkėja nešėsi pilną glėbį higieninių paketų. Taip pat daug žmonių rinkosi knygas ir žaislus“, – pasakojo skaitytoja.

Nors parduotuvėje „Maxima“ apsipirkinėjo didelis kiekis žmonių, tačiau kitose „Akropolio“ parduotuvėse pirkėjų srautai buvo žymiai mažesni. Gintarė spėja, kad taip nutiko dėl nuolaidų dydžio.

„Kitose parduotuvėse, kuriose lankiausi („H&M“, „Danijoje“) išskirtinių srautų nemačiau, bet ir nuolaidos bent jau „Danijoje“ neatrodė labai viliojančios“, – teigė ji.

Išgirdo įtarimų apie keičiamas prekių etiketes išpardavimo išvakarėse

Kita skaitytoja, apsipirkinėjusi Klaipėdoje, džiaugėsi puikia patirtimi ir galimybe sutaupyti. Nors išleido kelis šimtus eurų, tačiau savo apsipirkimu liko patenkinta.

„Buvau Klaipėdos „Akropolyje“ sekmadienį. Su mama keliavom būtent tądien, nes norėjom išvengti didesnių žmonių srautų, pamanėm, kad visi bus apsipirkę penktadienį ir šeštadienį.

Galiu pasakyti, kad strategija pasiteisino, nebuvo labai didelių grūsčių, ar kad reikėtų prie matavimosi kabinų laukti eilių.

Abi bendrai išleidome kelis šimtus eurų, bet pirkome tik tuos rūbus, kuriuos buvome apmąsčiusios įsigyti prieš atvykstant. Tarkime, „Nike“ sportinę aprangą. Tądien jai buvo 25 proc. nuolaida, o vis tiek būtų reikėję ją pirkti. Sutaupyti pavyko keliasdešimt eurų. Taip pat pirkome kitus suplanuotus pirkinius, daug kam buvo akcijos“, – džiaugėsi Rimgailė (vardas redakcijai žinomas).

Klaipėdos „Akropolis“

Visgi, kaip teigia skaitytoja, net pačios pardavėjos stebėjosi, kad kasmet akcija arba mažesnė, arba vis kitiems rūbams: tarkime, tik švarkeliams ir sijonams, bet ne likusiam parduotuvės asortimentui. Parduotuvių darbuotojos pasakojo atsidėjusios sau prekes, kurias norėtų įsigyti, bet sužinojusios, kad joms nuolaida taikoma nebus, nusprendė ir pačios jų neįsigyti. Taip pat klientei jos papasakojo apie įtarimus, kad prekių kainos prieš pat išpardavimus būna šiek tiek pakeliamos.

„Sakė, kad kai kurios parduotuvės pakelia kainas, naktį prieš „JAMAM“ perspausdina etiketes. Visgi ar tai tiesa, neaišku“, – informacija dalijosi moteris.

Ieškojo COVID-19 testų, tačiau įsigyti jų taip ir nepavyko

Nors Gintarė ir Rimgailė į prekybos ir pramogų centrus važiavo, sąmoningai siekdamos sutaupyti ir šias keliones susiplanavusios iš anksto, „Delfi“ kalbinta Aistė (vardas redakcijai žinomas) į „Akropolį“ pateko visai netyčia, net nežinojusi, kad vyksta akcijos. Atvykusi įsigyti konkrečios prekės, prekybos centrą ji paliko nusivylusi.

„Pamiršusi šitą akciją nuvažiavau į Vilniaus „Akropolį“ sekmadienį, norėdama parduotuvėje „Maxima“ nusipirkti COVID-19 testą. Žmonių srautai sekmadienio vakarą vis dar buvo didžiuliai, o parduotuvėje „Maxima“ būtent COVID-19 testų neliko nė kvapo. Visų kitų testų pilna, tik ne COVID-19. Panašu, kad žmonės pasinaudojo akcija ir šioje srityje“, – patirtimi dalijosi Aistė.

COVID-19 testas

Pasipiktino didelėmis kainomis

Kol vieni džiaugėsi galėdami sutaupyti ir radę visko, ką planavo įsigyti, ne visi liko patenkinti lauktomis akcijomis. „Maxima“ parduotuvėse vykęs nuolaidų savaitgalis sulaukė didelio žmonių dėmesio, tačiau skaitytojo Dariaus (vardas redakcijai žinomas) duomenimis, net ir įsigijus prekę su didele nuolaida, ne visada tai reiškia, kad pavyks sutaupyti – pasak jo, antkainiai buitinėms prekėms Lietuvoje yra milžiniški.

Maxima

„Sekmadienio vėlyvas rytas. Vilnius, kelios „Maxima“ parduotuvės. Viena neva labiau prestižinė Kalnėnuose, kita – nuvargusi Naujojoje Vilnioje. Konkrečiai ieškau „Zewa“ popierinių rankšluosčių, nes juk 50 proc. nuolaida – imi vieną prekę, kitą gauni nemokamai.

Abejose beveik viskas iššluota, liko tik žemiausios kategorijos prekės (prastos kokybės, joms labai dažnai būna nuolaidos), jos sumestos bet kaip arba ir jų jau nelikę, darbuotojai nespėja arba nesistengia atnešti, išpakuoti palečių.

Bet ne tai svarbiausia. Net ir su nuolaida už vieną pakuotę gaunasi euru daugiau, nei didesnį kiekį atsisiųsti per „Amazon“ iš Vokietijos. Tai spjauni į tas mūsų „nuolaidas“ ir siuntiesi. Kosminiai buities prekių antkainiai Lietuvoje savo absurdiškumu gali lygiuotis nebent su pasiteisinimais, kodėl tokios jų kainos“, – aštrią kritiką išsakė Darius.

Susidūrė ir su spūstimis automobilių stovėjimo aikštelėje

Tuščios prekių lentynos, milžiniški žmonių srautai, nedidelės nuolaidos – tai dar ne visos problemos, su kuriomis susidūrė pirkėjai. Augustė (vardas redakcijai žinomas) „Delfi“ pasakojo, kad įvairios akcijos jos nesužavėjo, todėl ji nusprendė nuvykti apsipirkti į prekybos slėnį „Nordika“, kuris apie ypatingus išpardavimus neskelbė. Augustės nusivylimui ir netikėtumui, ši vieta buvo ne ką mažiau perpildyta – automobilių aikštelėje net susidarė spūstys.

„Norėjau į „Senukus“ ir „Jysk“ užsukti nusipirkti kelių dalykų namams, dar pagalvojau, kad gerai, jog visi „Akropolyje“, tai nebus tiek daug žmonių, bet labai klydau. Išvažiavusi iš žiedinės sankryžos, norėdama įvažiuoti į aikštelę, atsidūriau spūstyje iškart ir joje užtrukau apie 30min., kol iš vienos eilės nuvažiavau iki kitos pasistatyti automobilį“, – patirtimi dalijosi Augustė.

Moteris pripažįsta, kad su tokiomis spūstimis automobilių stovėjimo aikštelėje ji susidūrė pirmą kartą, žmonių prekybos centre taip pat buvo labai daug, nors ypatingų nuolaidų ji nepastebėjo. Tai Augustę labai nustebino ir apsunkino jos apsipirkimą. Panašu, kad visi laisvas dienas buvo paskyrę tam pačiam tikslui.

„Akropolis“ paneigė kaltinimus dėl kainų etikečių

Žmonių istorijose dažniausiai minimas prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ sulaukė ir teigiamų patirčių, tačiau pasitaikė ir nusiskundimų, spėjimų apie galimą sukčiavimą. „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas paneigė galimas spekuliacijas.

PROJEKTAI - 73867

„Siekdami pagerinti apsipirkimo patirtį, bendradarbiaujame su prekybos ir pramogų centrų nuomininkais, aptarnaujančiu personalu, kad jie galėtų kuo geriau pasiruošti ir kuo efektyviau organizuoti darbą.

Kiekviena parduotuvė savarankiškai sprendžia dėl savo asortimento pasiūlymų ir nuolaidų dydžių, o prekių kainos sumažinimas naudojant akcijų ir nuolaidų mechanizmus yra apibrėžtas ir griežtai reglamentuojamas Europos Parlamento ir Tarybos direktyva, kuri buvo priimta dar 2019 metais“, – komentare teigė jis.

D. Mertinas džiaugiasi, kad parduotuvės ir paslaugų teikimo vietos kiekvieną kartą noriai jungiasi prie mažmeninės prekybos akcijos „Jamam“, kuri „Akropoliuose“ vyksta nuo 2009 metų.

„Didžiųjų nuolaidų dienos „Jamam“ žymi kalėdinės prekybos pradžią, tad lankytojus kviečiame į pilnai šventėms pasipuošusius Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“. Tikimės, kad prisidėsime prie pakilios šventinės nuotaikos kūrimo ir užtikrinsime galimybę joms pasiruošti“, – skatino jis.

„Maxima“ įvardijo, kurios prekės buvo pačios perkamiausios

„Didžiųjų nuolaidų dienos“ lapkričio 15–17 dienomis vyko visose „Maxima“ parduotuvėse – tiek ir didesnėse, tiek ir mažesnėse – vieno ar dviejų X parduotuvėse. Kasdieniams namų poreikiams įprastomis buities prekėmis, šventiniais atributais ar daugybe kitų ne maisto prekių pirkėjai galėjo pasirūpinti pigiau – su 50 proc. nuolaida, perkant dvi ar daugiau skirtingų arba vienodų prekių.

„Įprastai paskelbus tokias dideles nuolaidas, „Maximoje“ išauga norinčiųjų įsigyti pigesnių prekių pirkėjų srautas – tai galėjote pamatyti ir nuotraukose iš mūsų parduotuvių. Apie galimas ilgesnes eiles prie kasų iš anksto informuojame pirkėjus, prašome jų supratingumo bei patariame atvykti apsipirkti ne piko valandomis, rinktis vieno ar dviejų X parduotuves, kuriose taip pat galima rasti būtiniausių ne maisto prekių. Žinoma, tam, kad išaugus lankytojų srautams pirkėjams apsipirkimas būtų kuo sklandesnis, nereikėtų per ilgai lūkuriuoti eilėse prie kasų, o lentynos būtų nuolat pildomos, dedame papildomas pastangas ir pildomės didesnėmis darbuotojų pajėgomis – į pagalbą atvyksta centrinio biuro kolegos, kurie dirba ir kasose, ir salėje“, – į skaitytojų skundus atsakė „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė

Išaugus pirkėjų srautams, skaitytojai dalijosi pustuščių lentynų vaizdais ir skundėsi, kad negalėjo įsigyti reikalingų prekių su nuolaida, jos buvo pildomos vangiai, o lentynose liko tik pigiausios kainų kategorijos prekės. Komiška, tačiau dėl paskutinių prekių likučių, anot I. Trakimaitės-Šeškuvienės net kildavo konfliktų.

„Užpildyti tuščias lentynas, iš kurių pirkėjai iššlavė prekes – ne visada yra taip paprasta. Dažnai atgabenus prekių papildymą pirkėjai dar vietoje graibsto prekes, į krepšelius jų dedasi bent po kelis vienetus, o kartais susidaro ir nemalonių situacijų, kada dėl vienos ar kitos prekės yra susipešama“, – pripažino ji.

Nors atrodo, kad kai kurie pirkėjai šlavė kone viską, kas pasitaikė po ranka, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė atskleidė, kurių kategorijų prekės dažniausiai atsidurdavo pirkėjų krepšeliuose.

Parduotuvė

„Esant tokioms didžiulėms nuolaidoms pirkėjai iš prekių lentynų daugiausia šlavė tualetinį popierių, šlapią augintinių maistą, kojines, indus, asmens higienos priemones, įvairias buitines namų apyvokos prekės ar Kalėdų dovanai tinkamas prekes, pavyzdžiui, žaislus“, – atskleidė ji.

Šių „Didžiųjų nuolaidų dienų“ metu įprasti prekių pardavimai išauga net kartais – taip nutiko ir su skaitytojos minimais COVID-19 testais. Pasak I. Trakimaitės-Šeškuvienės, jų pasiūlymo dienomis pirkėjai įsigijo beveik tris kartus daugiau nei įprastą savaitgalį.

„Matome, kad pirkėjams mažesnės kainos yra itin aktualios ir tokių masinių nuolaidų metu jie gali ilgam pasirūpinti ne maisto prekių atsargomis“, – teigė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)