„Sveiki, žiūrėkite kaip apgaudinėjami žmonės. Būkit budrūs. „Rimi“ Europos pr. 43. Stebėkite etiketes perkamų produktų“, – perspėjo skaitytojas.

Kaunietis pastebėjo, jog Europos prospekte esančioje parduotuvėje, pritaikius nuolaidą, pakyla pradinė prekės kaina. Kitaip tariant, pirkėjas suviliojamas 50 proc. nuolaida, tačiau retas kuris pastebi, jog nuolaida skaičiuojama nuo didesnės sumos.

Pirkinio etiketė

„Pastoviai užklijuojamos etiketės, kaina prieš nukainavimą 4.70 Eur, o su 50 proc. nuolaida – 5.68 Eur ir tada skaičiuojama 50 proc. nuolaida“, – dėstė kaunietis.

Pasak skaitytojo, apie šį klientų mulkinimą žinojo ir Aleksote esančios parduotuvės direktorė.

„Direktorė sakė, kad reikia taip daryti“, – teigė kaunietis.

„Rimi“ atstovai „Delfi“ paaiškino, kodėl tokia situacija galėjo susidaryti.

„Oranžiniais lipdukais Rimi tinkle parduotuvėse yra žymimos kokybiškos besibaigiančio galiojimo prekes, kurias savo pirkėjams siūlome įsigyti už mažesnę kainą (su oranžiniame lipduke nurodyto dydžio nuolaida). Tokiu būdu prisidedame prie maisto švaistymo mažinimo, o pirkėjai turi puikią galimybę sutaupyti ir kokybiškas prekes, kurių galiojimo terminas eina į pabaigą, įsigyti už mažesnę kainą.

Minėtuose oranžiniuose lipdukuose nurodyto dydžio nuolaida visuomet yra taikoma nuo reguliarios prekės kainos, o ne nuo akcinės. Tačiau pasitaiko atveju, kuomet už mažesnę kainą siūlome įsigyti prekes, kurios dalyvavo ar dalyvauja akcijoje ir ant jų būna nurodyta ne reguliari, o akcinė kaina. Nurodytu atveju, baltame fone nurodyta kaina ir yra akcinės, su kuria produktas buvo sufasuotas prieš akciją. Informacija apie reguliarią prekės kainą, nuo kurios taikoma nuolaida, pateikta oranžiniame lipduke ir nuo jos ir yra skaičiuojama nuolaida. Informaciją apie tai, kad nurodomo dydžio nuolaida yra taikoma nuo reguliarios prekės kainos, pirkėjams pateikiame plakate prie nukainotų prekių (jo kopiją pridedame).

Informacija apie tai, kad esą parduotuvės direktorė liepė darbuotojai ženklinti prekes su vienokia ar kitokia kaina yra nepagrįsta. Rimi tinklo parduotuvėse prekių kainos (tiek reguliarios, tiek akcinės, tiek nukainuotoms prekėms) nustatomos centralizuotai ir nei parduotuvės direktorius, nei kiti parduotuvės darbuotojai, fiziškai neturi galimybės koreguoti duomenų sistemoje ir keisti prekių kainas savo nuožiūra“, – rašoma atsiųstame komentare.