Ieva pasakoja, kad birželio pradžioje išsiuntė siuntą iš Vievio į Telšius, tačiau kai per savaitę ji nebuvo pristatyta, kreipėsi į „Omniva“, norėdama išsiaiškinti, kur siunta užstrigo. Paaiškėjo, kad siunta buvo apgadinta, kurjeriai ją esą perpakavo.

Kai prekės pagaliau pasiekė gavėją, paaiškėjo, kad ne tik pakuotė, bet ir pati siunta buvo gerokai apgadinta.

„Siunta neatkeliavo sveika, ją visiškai sumaitojo, nepataisomai sugadino. Išpakavo gavėja, kuriai siunčiau siuntą, ir vos nenuvirto iš nuostabos – siunta perpakuota ir joje sudėta šiukšlės, vaizdas toks, tarytum pervažiuoti traukiniu ir su visais vagonais visi siunčiami daiktai (buvo siųsta drabužiai), vaizdas tikrai baisus“, – piktinasi Ieva.

Ji sako parašiusi pretenziją į „Omniva“, kurie pripažino, kad siunta apgadinta, tačiau ar bus kompensuojamas nuostolis, 117 eurų, informacijos esą nesulaukė.

Siunta prieš sugadinimą
Perpakuota siunta

Paaiškino, kas nutiko

„Omniva LT“ komunikacijos ir tvarumo vadovėv Raimonda Strazdauskaitė „Delfi“ patvirtino, kad apie situaciją žinoma.

„Klientė kreipėsi į mūsų klientų aptarnavimo centrą dėl užtrukusio siuntos pristatymo. Kaip įprastai, pradėjome tyrimą siuntai rasti. Radus siuntą dar neišrūšiuotų siuntų zonoje, pastebėjome, kad jos pakuotė yra pažeista, t.y. dėl netinkamai supakuoto medaus kitoje siuntoje, jūsų minimos klientės siuntos pakuotė buvo apibėgusi medumi. Teko perpakuoti siuntą. Informavę klientę, kad jos siuntą radome, ją pristatėme. Deja, perpakuodami siuntą nepastebėjome, kad išsiliejęs medus pateko ir ant siuntos turinio. Klientei kreipusis į mus dėl sugadinto siuntos turinio, pagal pretenzijų pateikimo tvarką surinkome visą reikalingą informaciją ir pagal pretenzijų nagrinėjimo tvarką išnagrinėjome klientės pateiktą informaciją ir patenkinome pretenziją. Klientei sumokėta kompensacija“, – aiškina R. Strazdauskaitė.

Gauta sumaitota siunta

Ji tikina, kad šiuo atveju klientė nukentėjo dėl kito kliento netinkamai supakuotos siuntos, ir pabrėžia, kad siunčiant siuntą derėtų pagalvoti apie visą siuntos kelionę.

„Jai tenka važiuoti autobusiuku į logistikos centrą, ant siuntos yra dedamos ir kitos siuntos, tad pakuotė turi atlaikyti kitų siuntų svorį. Vėliau siunta keliauja skirstymo linija, yra nešama, vežama, tad turi būti patvari ir nejautri galimam temperatūrų pasikeitimui. Tad kviečiu kiek įmanoma geriau supakuoti, kad siuntos turinys nejudėtų dėžės viduje ir būtų apsaugotas nuo galimo aplinkos poveikio (turi būti tinkamas užpildo kiekis, tvirta ir tinkamo dydžio dėžė, labai svarbu – ne per didelė). Ir raginu galvoti ne tik apie savo siuntą, bet ir kitas kartu siunčiamas siuntas, ypač jei siuntos turinys skystas ar produktas greitai gendantis. Turi būti naudojami sandarūs indai, ir išsiliejimo prevencijai dar papildoma sandari pakuotė, kuri apsaugotų popierinę pakuotę nuo galimo pažeidimo. Išsilieję skysčiai ar sugedę produktai gali ne tik užteršti paštomatą, bet ir sugadinti šalia keliaujančią kito žmogaus siuntą“, – sako ji.

Norite papasakoti savo istoriją ar pranešti naujieną? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)