Praėjusią savaitę įvykus atvirkštiniam variantui nesulaukiau net atsiprašymo.

Vietoj 2,07 Eur (kaip nurodyta ant prekės etiketės) kasoje buvo paskaičiuota 2,65 Eur. Pardavėjas žinovo veidu tepasakė, kad pasikeitė kainos ir viskas čia teisinga ir gražu. Aišku, prekę gražinau.

Tikrinkite „Maximos“ čekius prie kasų, nes laisvai galite būti apvogti ir niekas už tai neatsakys – patys liksite kalti, kad „Maxima“ nepakeitė etikečių. Ir tai jau tikrai nebe pirma patirtis šioje parduotuvėje.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

„Maxima“ komentaras:

„Atsiprašome kliento už patirtus nepatogumus. Susisiekus su parduotuve paaiškėjo, kad vitrinoje kaina buvo pakeista, tačiau dėl žmogiškojo faktoriaus prieš tai buvusios kainos nebuvo spėta pakeisti ant kelių likusių neparduotų supakuoto sūrio gabaliukų. Dar kartą atsiprašome kliento ir dėkojame už informaciją.

Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, kviečiame klientus su mumis susisiekti tiesiogiai. Prašome skambinti nemokama informacine linija (880020050), rašyti el. paštu klientai@maxima.lt ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių darbuotojus. Padėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus. O pateikus pirkimo kvitą, už įsigytą nekokybišką prekę grąžiname sumokėtus pinigus.“