Ši vasara prasidėjo ypatinga kelione – mėnesiui išsiruošėm ieškoti tremtinių kaimo Sibire, paklajoti Mongolijos stepėse ir sugrįžti iš Pekino. Nenuostabu, jog tokiai kelionei reikia išankstinio pasiruošimo, vizų ir apgalvoto maršruto. O lėktuvų bilietai – bene lengviausia dalis, juk ne kartą kelionėms esu juos pirkęs iš kelių populiariausių internetinių parduotuvių. Šįkart juos nesudėtingai įsigijau iš Greitai.lt. Būsiu atviras, ne kartą esu skaitęs nusiskundimų apie šios bendrovės poelgius kai kurių pirkėjų atžvilgiu . Bet jus suveikia natūralus instinktas – juk tai nutiko kitiems, ne man.

Mūsų kelionė turėjo prasidėti skrydžiu iš Vilniaus į Maskvą, kur toliau turėjom persėsti į link Irkutsko skrendantį lėktuvą. Nusipirktame biliete aiškiai užrašytas skrydžio laikas – 6 val. ryto. Gyvenant netoli, ir jau ne kartą keliavus, ramiai sau planavom atvykti į oro uostą maždaug valandą iki laipinimo (1,5 val iki skrydžio) – nesam mėgėjai žiovauti rytiniuose snaudžiančių miniose ar apsipirkinėti parduotuvėse. Ir šiuo atveju esam laimės kūdikiai, jog išvakarėse pasisiūlėm iš to paties oro uosto pasiimti sugrįžtantį draugą, nusileidusį jame jau po vidurnakčio.

Juokavom, jog ten galim ir pasilikti, kadangi jau už keleto valandų reiks sugrįžti. Visiško atsitiktinumo dėlei žvilgtelėjome į išvykstančių reisu lentelę – joje mūsų skrydis į Maskvą jau buvo 5.30 val. Natūraliai pasimetėm ir puolėm tikrintis bilietus – reiso numeris, kiti duomenys sutampa, tačiau išvykimo laikas – kitas. Pasitikėjom oro uosto ir vežėjo tinklalapyje nurodyta informacija ir tikrai, išvykom pusvalandžiu anksčiau, nei buvo nurodyta iš Greitai.lt pirktame biliete.

Sakysite – pusvalandis, kas čia tokio? Žinoma, atvykus anksčiau jis vis tiek pranyksta laukimo salėje. Bet kas, jei kitąkart bus valanda ar pusdienis? Pikčiausia tai, jog Greitai.lt nepripažįsta klaidos – teigia, jog jų bilietas buvo parduotas teisingas. Dar geriau – parašius laišką įmonei, jų konsultantė A. Kovalska, net neatsidariusi siunčiamo originalaus bilieto prisegtuke lakoniškai atrašė: „Jūsų elektroninio bilieto išklotinėje nurodytas laikas yra toks: 05:30 Vilnius - 08:30 Maskva.“. Nuostabu, jog jis ten toks nurodytas, bet man buvo atsiųsta kitokia informacija.
Bilietas, kurį skaitytojas rašo gavęs

Suprantama, skrydžių laikai gali keistis, bet apie tai padoru informuoti. Ši įmonė, mano galva, net naudoja kažkokią mistinę savo vidinę el. bilietų numeraciją, o tikrųjų rezervacijos numerių, pagal kuriuos patogu (ir visada tai darau) pasitikrinti skrydžio informaciją tarptautiniuose portaluose man tiesiog nenurodo atsiunčiamuose dokumentuose.

Dar ne kartą skrisiu, tik visiems savim pasitikintiems keliautojams, kokiu jau nebesu po šio incidento patarsiu – būtinai pasižiūrėkit skrydžio informaciją ne tik biliete, bet ir bent dviejuose kituose nepriklausomuose šaltiniuose. Nuo to gyvenimas netaps patogesnis, bet bent ramiau miegosit prieš kelionę.

DELFI komentaro pasiteiravo Greitai.lt darbuotojų. Pasak Klientų potyrio valdymo vadovės Margaritos Kuzinos, nesutapimas atsirado dėl pakeisto skrydžio ;laiko, bet apie jį klientas buvo informuotas.

„Mes matome sistemoje, kad klientas nusipirko bilietą gegužės 3 d. (UTair „Vilnius-Irkutskas“). Avia kompanija „UTair“ pakeitė skrydžio laiką ir atnaujino duomenis sistemoje. Mes informavome klientus apie šiuos pakeitimus el. paštu (šis klientas tokį el. laišką gavo gegužės 29 d.). Kliento laiško kopija prisegta. Atnaujintas bilietas taip pat buvo prisegtas prie šio el. laiško. Spėjame, jog klientas nepatikrino savo el. pašto dėžutes ir dėl šios priežasties atvyko į oro uostą nežinodamas apie pakeitimus. Mes nuoširdžiai atsiprašome klientų dėl patirtų nemalonių įspūdžių!“, - rašome bendrovės atstovės atsiųstame komentare.
Elektroninis laiškas, kuri įmonė teigia siuntusi klientui