Taip pat vyko tiesioginė konferencijos transliacija Beržų progimnazijos draugams iš Airijos lituanistinės mokyklėlės „Gintarėlis“ ir Amerikos lituanistinės mokyklėlės „Lietuvėlė“ kolegoms. Konferencijos dalyvius sveikino Panevėžio Beržų progimnazijos direktorius S. Ambrazaitis, Panevėžio meras Rytis Mykolas Račkauskas, Panevėžio miesto savivaldybės mero pavaduotojas P. Luomanas, Panevėžio savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja S. Jakštienė, Panevėžio regiono aplinkos apsaugos departamento direktorius V. Jakštas ir Latvijos Skaistkalnės mokyklos direktorė S. Vāverniece.
Konferencijoje savo pranešimus pristatė lektoriai: Pasaulio bioenergetikos asociacijos prezidentas, „Žaliosios politikos instituto“ prezidentas Remigijus Lapinskas („Tvarioji plėtra pasaulyje ir Lietuvoje. Ar jaučiate pokyčių poveikį?“), Lietuvos prozininkas gamtininkas, fotografas, aplinkosaugininkas, radijo laidų vedėjas Selemonas Paltanavičius („Kaip pažinti gamtą? Ar to galima išmokti nesimokant?“), ornitologas, gamtos fotografas Marius Čepulis („Patirtis bendraujant su vaikais per neformaliojo ugdymo veiklą“) ir knygos „Tučių šeima gamtinėja“ autorė, žurnalistė Andrė Balžekienė („Gamtinėti. Kodėl ir kaip tai veikia?“).
Šios konferencijos idėjos autorė ir organizatorė pradinių klasių mokytoja metodininkė J. Vaitkevičienė, organizatorė geografijos mokytoja metodininkė J. Ablėnė kartu su Beržų progimnazijos kolektyvu siekė pagrindinio tikslo – skatinti aktyvų ir efektyvų mokytojų, mokinių bei mokslininkų bendradarbiavimą, dalinantis gerąja patirtimi – ir jis buvo pasiektas. Pedagogai iš visos Lietuvos pasidalino sistemingomis ir nuosekliomis gamtos mokslų žiniomis, praktika, nuolat darbui pamokose bei veiklose taikomais veiklos įgūdžiais, kurie skatina vaikų mąstymo veiklą, problemų sprendimo, tiriamosios veiklos, bendradarbiavimo kompetencijų ugdymą. Dalinosi metodine patirtimi, kaip ugdyti palankų aplinkai gyvenimo būdą, kaip formuoti vertybines nuostatas mokykloje bei ikimokyklinėse įstaigose, teikiant ekologijos ir aplinkosaugos žinių, plėtojant šios srities mokinių bei ikimokyklinukų gebėjimus ir įgūdžius.
Konferencijoje buvo giliau pažvelgta į gamtamokslinio ugdymo turinį, kuris yra glaudžiai siejamas su naujomis technologijomis ir jų taikymu, ekologijos, sveikos gyvensenos, gamtosaugos, etikos problemas, bet ir išgirsti, ką šioje srityje yra nuveikę Lietuvos (ir ne tik) vaikai ir pedagogai.
Ikimokyklinio ugdymo pedagogai, dalykų mokytojai, pradinių klasių mokytojai, specialistai turėjo galimybę kartu dalintis patirtimi, įgyta savo veikloje, kurioje ugdo bei lavina mokinių gebėjimus kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, sprendžia teorines ir praktines problemas, mato glaudų gamtos ir žmogaus ryšį bei supančio pasaulio vaizdą, imasi asmeninės atsakomybės už aplinkos išsaugojimą, tausoja savo ir kitų žmonių sveikatą.
Organizatorės pradinių klasių mokytoja metodininkė J. Vaitkevičienė ir geografijos mokytoja metodininkė J. Ablėnė