Paieškos sistemose įvedus vos kelis raktažodžius paaiškėja, kad pilnu pajėgumu veikia visa industrija nuo pėdų modelių žurnalams ar reklamų agentūroms iki pėdų fetišo.

Pagal skirtingus verslo tikslus pėdų nuotraukų pardavėjai veikia įvairiose platformose nuo elektroninės komercijos ir socialinių tinklų iki specializuotų kanalų, pavyzdžiui, „Instrafeet“, „FunWithFeet“, „Feetify“, „OnlyFans“, „FeetFinder“ ir kt.

„YouTube“ apstu video filmukų, kuriuose pasakojama, kas iš esmės yra prekyba pėdų vaizdais, kas yra pardavėjas, o kas – pirkėjas, kaip atpažinti sukčius, koks pirkėjų elgesys turėtų kelti nerimą.

Dalijamasi asmeninėmis patirtimis ir rekomendacijomis, kaip kurti dėmesį pritraukiantį turinį, kaip telkti sekėjų ir potencialių pirkėjų bendruomenę, kur reklamuotis, kokią kainodarą taikyti veiklos pradžioje, kaip ją keisti augant, kokie rinkodaros triukai veikia efektyviai, o kas nekonvertuoja. Kaip užsitikrinti aukštesnį reitingą savo turinį kategorizuojant, kokias žymes priskirti, kad jis būtų lengvai randamas sraute ar išskiriamas tarp konkurentų.

Ši industrija irgi turi savo influencerius, diktuojančius tam tikras madas ir trendus.

Pėdos buvo saviraiška, tapo – pinigų šaltiniu

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)