Pavyzdžiui, siekdavus pareklamuoti automobilį, reklamoje būdavo išvardijami visi techninės įrangos privalumai, ir niekam nė į galvą nebūtų šovę plauti smegenis paaugliams apie tai, kokiais nuostabiais vyrais jie taptų įsitaisę prie „Aston Martin“ vairo.

Iki Edwardo Bernays epochos maistas reklamoje būdavo vaizduojamas tiesiog kaip pasisotinimo priemonė – niekas nemėgindavo jo asocijuoti su kokia nors švente. Iki šio rinkodaros guru pasirodymo niekas nesusiprotėjo viešai manipuliuoti vaikais tam, kad jie paskui manipuliuotų savo tėvais.

Kai žymusis E. Bernays pasiraitojo rankoves ir kibo į darbus, „naiviosios reklamos“ era baigėsi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją