Ir ne, tai nėra marketingo agentūros paskyra, kurioje reklamuojasi kelios įmonės. Už Akcija.Atrakcija paskyros slepiasi Renata – moteris, kuriai kilo idėja pasidalinti atrandamomis nuolaidomis su kitais. Pašnekovė daug apie save nekalbėjo, tačiau su malonumu papasakojo kaip gimė „Instagram“ paskyra Akcija.Atrakcija.

– Kaip atsirado Akcija.Atrakcija?

– Praeitų metų pabaigoje pradėjau ieškoti informacijos apie tuo metu esančius išpardavimus – būtent gruodžio-sausio mėnesiais prasideda vieni didžiausių metų išpardavimų visame pasaulyje. Kadangi tai buvo sudėtingas ir keistas laikotarpis visomis prasmėmis – siaučiantis COVID, karantinas, fizinės parduotuvės uždarytos – visi išpardavimai perėjo į internetinę erdvę. Pradėjau domėtis, ieškoti gerų „perliukų“ sau, šeimai – būtent tada ir kilo mintis, jog jeigu jau ir taip skiriu tam savo laiką, galbūt galėčiau savo radiniais pasidalinti ir su kitais?

– Turite daugiau nei 28 tūkst. sekėjų internete. Kaip Jums pavyko pritraukti tiek sekėjų? Ar tikėjotės tokio skaičiaus?

– Taip, per tris mėnesius sugebėjau pritraukti beveik 30 tūkst. Lietuvos sekėjų! Turbūt kiekvienas marketingo specialistas pasakys – tai neįtikėtinas skaičius, turint omenyje, jog nerodau savo asmenybės, kasdienio gyvenimo, nesu žvaigždė. Esu gavusi keletą pastabų, jog galbūt sekėjai nupirkti ir kaip dažniausiai tokiais atvejais būna – 90 proc. kinų. Ir visiškai dėl tokių pastabų nepykstu – juk tokie skaičiai ir man neįtikėtini!

Sukūrus paskyrą nieko negalvojau – tiesiog dariau tai, kas man patinka. Tačiau jau nuo pirmos savaitės pradėjau gauti žinutes apie tai, kaip žmonės džiaugiasi mane atradę. Tuomet sekėjai patys pradėjo dalintis savo pastebėtomis akcijomis, prekių „perliukais“, aš tomis nuolaidomis pasidalindavau su visais, taip ir užsikūrė varikliukas – dabar turbūt 50 proc. turinio sudaro akcijos, kurias pamato būtent mano sekėjai. Pasinaudodama proga norėčiau jiems labai padėkoti – tai iš tikrųjų didžiulė nerealių žmonių armija, kuriems esu dėkinga už tai, jog kuriame paskyrą kartu.

– Kaip randate akcijas? Ar specialiai ieškote akcijų tam tikroms prekėms?

– Kaip ir minėjau, pradžioje visas akcijas gaudžiau pati – pagrindinis paieškos objektas karantino metu, žinoma, yra ir bus internetas, socialiniai tinklai. Važiuodama į maisto prekių parduotuvę, užmatydavau ir ten gerų nuolaidų, taip gimė „perliukų“ reportažai iš parduotuvių.

Vėliau prie akcijų medžioklių prisijungė ir mano sekėjai – jie labai aktyvūs, kiekvieną dieną gaunu šimtus žinučių apie užmatytas nuolaidas, dešimtys tūkstančių peržiūri storius. Labai smagu, kad žmonės tokie susivieniję ir nori geromis kainomis bei prekių „perliukais“ pasidalinti su didesne auditorija. Dauguma yra pervargę nuo nuomonės formuotojų brukamų reklamų ir nori tiesiog tikrų akcijų.

– Ar esate pastebėjusi, kokios akcijos sulaukia daugiausiai dėmesio?

– Geriausi pasiūlymai visada bus tie, kuomet už mažiausią kainą gali gauti geriausios kokybės prekę. Mitas, jog akcijų ieškoma tik pigiausioms prekėms. Jeigu gali nusipirkti Michael Kors rankinę su 50 proc. nuolaida, visiškai logiška, jog net ir labai pasiturintis žmogus geriau sumokės mažiau. Kam permokėti?

– Ar yra kokia nors prekių ar paslaugų grupė, apie kurios akciją neskelbtumėte Akcija.Atrakcija paskyroje?

– Nesidalinčiau prekių akcijomis, kurios nedera su mano paskyros formatu arba dėl kurių paslaugų ar prekių labai abejoju. Jeigu abejoju dėl užsienio parduotuvės, bandau rasti atsiliepimus, ir jeigu matau riziką (pavyzdžiui, problemos su grąžinimais), įspėju apie tai.

– Kokia Jūs esate pirkėja? Ar esate ta Nuolaidų maniakė, kaip rašote Akcija.Atrakcija „Instagram“ aprašyme?

– Esu nuolaidų maniakė, bet turbūt taip save pavadinti galėtų beveik kas antras statistinis lietuvis – ne paslaptis, esame nuolaidų tauta. Tačiau tai nėra bloga savybė – aš pati perku labai mažai, esu pedantė, nemėgstu apsikrauti daiktais.

Kiekvienas mano įsigytas daiktas labai apgalvotas – visgi su juo turėsiu „gyventi“ ilgą laiką, o kaupti daiktų nemėgstu. Ir iš savo sekėjų to paties tikiuosi – geriausi pirkiniai yra apgalvoti, reikalingi, bet jeigu juos gali nusipirkti pigiau, kodėl gi ne?

– Kokie yra Akcija.Atrakcija ateities planai?

– Planų daug – pamačius tokį milžinišką susidomėjimą ir palaikymą gimė labai daug naujų idėjų. Visgi, kiekvienai idėjai plėtoti ir išvystyti reikia laiko – jo kartais ir trūksta. Turbūt iš šono atrodo, jog viskas labai lengva ir greita – o iš tikrųjų tinkamo turinio kūrimui, akcijų paieškai, jų vizualizacijai, atsakymams į žinutes kasdien skiriu mažiausiai tris-keturias valandas. Yra ką veikti!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)