„Man, kaip paprastam neišsilavinusiam žmogui, mažai suprantančiam apie investicijas, konsultantės įvardinta 35 proc. ir daugiau grąža aptemdė godų protą. Nusipirkau viską, ką ji man pasiūlė“, – pasakoja Angelė. Ji priduria, kad norėjo didžiausios įmanomos grąžos ir nebijojo rizikos. Visgi moteris įsitikinusi, kad jai buvo suteikta prasta paslauga, kuri lėmė patirtus nuostolius. O kaip yra iš tiesų? Ar galima tokiu atveju prašyti iš banko kompensacijos?

Ieškodamas atsakymo „Delfi Plius“ savo ruožtu kreipėsi į SEB atstovus bei į Lietuvos jaunųjų advokatų asociaciją, kad būtų pateiktas nešališkas teisininko komentaras.

Nuvyko į konsultaciją

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)