Šis automobilis turėjo 90 AG indukcinį variklį, tokio tipo, kokie naudojami gaminant „Tesla“ automobilius dabar ir 450 voltų sidabro-cinko bateriją. Tokių techninių savybių automobilis nebuvo patrauklus, todėl 1966 metais „General Motors“ pristatė „Electrovair II“, turėjusį jau 115 AG variklį ir 532 voltų sidabro-cinko bateriją. Toks patobulintas variklis leido išvystyti 129 km/h greitį ir įveikti 65-130 km atstumą vienu įkrovimu. Tai neskamba įspūdingai, tačiau prilygsta šiandieninių elektromobilių savybėms. Praėjus penkiasdešimt metų pradėti gaminti „Nissan Leaf“ ar BMW i3 turi gana panašius pajėgumus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją