„Supertvirtovės“ (Superfortress, angl.) vardu pagerbę pirmtaką B-17, „Boeing“ inžinieriai pasiūlė ne tiesiog didesnį lėktuvą“, tačiau iš esmės modernesnį ir gerokai technologiškai labiau pažengusį produktą. Pirmą kartą orlaivis, galintis pakilti į beveik 10 kilometrų aukštį, buvo hermetizuotas, ir kabina bei įgulos darbo vietos aprūpintos reguliuojamo slėgio aplinka. Pirmą kartą dešimties kulkosvaidžių valdymui buvo instaliuoti 5 analoginiai kompiuteriai, kuriais nuotoliniu būdu šauliai galėjo perimti sužeisto ar nukauto kolegos kulkosvaidžių lizdų valdymą, o šaudymo taiklumas buvo koreguojamas įvertinant aukštį, orlaivio greitį, temperatūrą ir net santykinį oro drėgnumą. Tačiau svarbiausia – bombos. Jų į lėktuvo vidurius buvo galima sukišti bemaž 10 tonų, arba dvigubai tiek, perdirbus orlaivį dviejų „seisminių“ bombų gabenimui. 

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)